رکود در بازار مسکن با احتکار فولاد توسط سودجویان

رکود در بازار مسکن با احتکار فولاد توسط سودجویان

گروه صنایع معدنی >فولاد - نایب رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: متأسفانه دلالان و سودجویان در چند ماه گذشته از فرصت استفاده کرده و با خرید فولاد و احتکار آن مشکلات زیادی در بازار مسکن ایجاد کرده‌اند.

به گزارش ماین نیوز، ایرج رهبر گفت: دلالان با زد و بندهایی که انجام دادند فولاد را با قیمت عرضه شده در بورس و حتی پایین‌تر خریداری کرده و هم اکنون با انحصاری کردن این بازار موجب ایجاد رکود در بخش مسکن شده‌اند.

وی با بیان اینکه قیمت فولاد و میلگرد در چند ماه گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: قیمت هر کیلو فولاد سال گذشته هزار تومان بود اما هم اکنون هر کیلو فولاد ۵ هزار ۶۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

رهبر از کمبود مصالح ساختمانی در بازار نیز گله کرد و گفت: متأسفانه دلالان و سودجویان در چند ماه گذشته از فرصت استفاده کرده و با خرید فولاد و احتکار آن مشکلات زیادی در این بازار ایجاد کرده‌اند.

نایب رئیس انجمن انبوه سازان با بیان اینکه نظارت بر این بازار از سوی مسئولان کار بسیار راحتی است افزود: به دلیل آنکه بازار فولاد انحصاری و تنها در دست اشخاص کمی است بنابراین نظارت و مدیریت بر این بازار کار چندان دشواری نیست.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا