با رشد بیش از 2 هزار واحدی شاخص کل در معاملات امروز:

فلزی - معدنی ها ، بالابر شاخص شدند

فلزی - معدنی ها ، بالابر شاخص شدند

بورس تهران با انرژی بی مثال در مسیر صعودی حرکت می کند. ثبت رکوردهای متعدد طی روزهای اخیر باعث شد ، کانال شکنی های شاص تنها در سه روز معاملاتی به 7مرتبه برسد. شاخص بورس هم اکنون به مدد نمادهای بزرگ فولادی-معدنی به سطح 137هزار واحد رسیده، این درحالیست که نگاه سهامداران هم اکنون معطوف به بازگشایی نماد "های وب" بعد از مدت هاست.

شاخص کل بورس تهران امروز نیز سریال رکودشکنی های تاریخی خود را ادامه داد تا به سطح 137 هزار واحد برسد. بررسی ها نشان میدهد، نماگر بورس تهران از ابتدای هفته تاکنون در روندی بسیار جذاب شاهد 7 کانال شکنی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز بورس تهران بار دیگر با هجوم تقاضا از سوی سهامداران همراه شد. این موضوع باعث شد نماگر کل در ثانیه های ابتدایی با روندی صعودی فعالیت خود را آغاز کند و با رشد بیش از 2 هزار واحدی پس از 60 دقیقه همراه شود.

به این ترتیب شاخص بورس تهران، تا لحظه تنظیم این گزارش به سطح 137 هزارو 148 واحد رسیده است، که رقمی بی سابقه برای این مولفه به شمار می رود.

صف نشینی سهامداران قبل از شروع معاملات امروز، عمدتا در گروه های فلزی – معدنی بود. نمادهای "فولاژ" ، "فنوال"، "فولای" ، "فایرا" ، "فروس"و "فمراد"  از جمله نمادهایی بودند که در گروه فلزات با صف خرید همراه شدند.

در مدت زمانی که از شروع معاملات گذشته است، شرکت ماشین سازی اراک سهم بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. این نماد که در روزهای اخیر شاهد صف نشینی سهامداران حقیقی در سمت تقاضا بوده است، امروز نیز  صف خرید بیش از 70 میلیونی سهام را به ثبت رسانده است.

بازگشت "های وب" به معاملات بورس

اما نکته بسیار مهم تاکنون اطلاعیه شروع عملیات بازارگردانی در نماد "های وب" است. شرکت داده گستر عصر نوین بعد از گذشت 8 ماه توقف امروز بازگشایی می شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت بورس تهران، شرکت داده گستر عصر نوین مطابق دستورالعمل بازارگردانی مصوب هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار به مدت سه ماه از روز جاری دارای عملیات بازارگردانی است.

این نماد هم اکنون در حالت مجاز محفوظ است و در آستانه بازگشایی با صف فروش بیش از 130 میلیون سهم در قیمت 586 ریال است.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا