مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر مطرح کرد؛

تولید سنگ آهن از معدن شماره ۲ گل گهر

تولید سنگ آهن از معدن شماره ۲ گل گهر

گروه معادن >سنگ آهن - حلوایی پور گفت: طی ١٠ ماه فعالیت شرگت گهر کاو گام در معدن شماره ۲ نسبت به دوره ١٠ماهه قبل از آن، تولید سنگ آهن ٤٢٠ درصد و استخراج خاک و باطله ٣٨٢ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ماین نیوز، از ابتدای سال ۹۲ شرکت گل گهر دست از کار در دو معدن ۲ و ۴ که متعلق به این واحد صنعتی بودند کشید و علت اصلی آن عدم توافق با پیمانکاران بود لذا بعد از گذشت ۴ سال شرکت گهر کاو سیرجان که از شرکت های اقماری این مجتمع صنعتی به شمار می رود ، کار بهره برداری از این معدن را آغاز کرده است .

ابوذر حلوایی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرگت معدنی گل گهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص معدن شماره ۲ گفت : آغاز به کار شرکت معدنی گهر کاو گام سیرجان از مهر ماه سال ٩٦ در معدن شماره ٢ گل گهرشروع به بهره برداری کرده است و در مدت ١٠ ماه فعالیت این شرکت (تا پایان تیر ماه ٩٧) ٤/٨ میلیون تن خاک و باطله و تقریبا ٣ میلیون تن سنگ آهن استخراج شده است که در مقایسه با برنامه تعیین شده در بخش تولید سنگ آهن ٢٤ درصد و در بخش استخراج خاک و باطله ٣ درصد بیش از برنامه تعیین شده در این معدن بهره برداری انجام گرفته است .

وی ادامه داد : طی ١٠ ماه فعالیت شرگت گهر کاو گام نسبت به دوره ١٠ماهه قبل از آن، تولید سنگ آهن ٤٢٠ درصد و استخراج خاک و باطله ٣٨٢ درصد افزایش داشته است. این موفقیت در حالی است که در بدو شروع به کار این شرکت، مشکلات و مصائب متعددی سد راه تولید در معدن ٢ بوده است.

حلوایی پور در پایان خاطر نشان کرد : دستیابی به این موفقیت ها در این مدت بدون هر گونه حادثه ای بوده و معیارهای ایمنی و محیط زیستی سرلوحه فعالیت های این شرکت می باشد در مهر ماه سال ٩٦، استخراج ١٢ میلیون تن سنگ آهن برجا در معدن ٢ گل گهر به مزایده گذاشته شد و کنسرسیومی متشکل از شرکت های گل گهر، میدکو و ماهان (شرکت معدنی گهر کاو گام سیرجان) برنده این مزایده شد. این شرکت بعد از تجهیز کارگاه که حدود ٢ ماه به طول انجامید، فعالیت خود را آغاز کرد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا