چرخ تولید در گروه ملی صنعتی فولاد اهواز به حرکت افتاد

چرخ تولید در گروه ملی صنعتی فولاد اهواز به حرکت افتاد

دنیای معدن - با تلاش خداداد غریب پور مدیرعامل گروه توسعه ملی و غفوری مدیرعامل گروه ملی فولاد ، چرخ تولید در گروه ملی صنعتی فولاد اهواز به حرکت افتاد.

به گزارش دنیای معدن، با پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام شده توسط خداداد غریب پور مدیرعامل گروه توسعه ملی و غفوری مدیرعامل گروه ملی فولاد، ورود مواد اولیه (خوراک) کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد (شمش) اهواز استان خوزستان آغاز شد.

با ورود مواد اولیه کارخانه کوثر و فولادسازی و لوله سازی گروه ملی دوباره و پس از ماهها آغاز به کار خواهد کرد و خون تازه ای در شریان این واحد بزرگ صنعتی به جریان خواهد افتاد.

تعطیلی خط تولید این کارخانه صنعتی سبب اخراج کارگران و پرداخت نشدن حقوق و مزایای آنان شده بود تا جایی که برخی از کارگران این کارخانه دست به اعتصابات کارگری در اهواز و جلوی مجلس شورای اسلامی زدند.

جوادکاظم نسب الباجی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج باتقدیر از تلاش های مهندس غریبپور و دکتر غفوری برای راه اندازی دوباره خط تولید کارخانه صنعتی فولاد اهواز، اظهارداشت: راه اندازی این خط تولید سبب خوشحالی گارگران و مسئولان استانی شده است.

وی گفت: با راه اندازی دوباره خط تولید عنوان شده کارگران به کار سابق خود بازخواهند گشت و صنعت فولاد اهواز همانند گذشته شتاب دوچندان تر به خود می گیرد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا