با تلاش مدیرعامل گروه توسعه ملی؛

چرخ تولید در گروه ملی صنعتی فولاد اهواز به حرکت افتاد

چرخ تولید در گروه ملی صنعتی فولاد اهواز به حرکت افتاد

گروه صنایع معدنی >فولاد - با تلاش خداداد غریب پور مدیرعامل گروه توسعه ملی و غفوری مدیرعامل گروه ملی فولاد ، چرخ تولید در گروه ملی صنعتی فولاد اهواز به حرکت افتاد.

به گزارش ماین نیوز، با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط خداداد غریب‌پور مدیرعامل گروه توسعه ملی و غفوری مدیرعامل گروه ملی فولاد، ورود مواد اولیه (خوراک) کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد (شمش) اهواز استان خوزستان آغاز شد.

با ورود مواد اولیه کارخانه کوثر و فولادسازی و لوله سازی گروه ملی دوباره و پس از ماهها آغاز به کار خواهد کرد و خون تازه‌ای در شریان این واحد بزرگ صنعتی به جریان خواهد افتاد.

تعطیلی خط تولید این کارخانه صنعتی سبب اخراج کارگران و پرداخت نشدن حقوق و مزایای آنان شده بود تا جایی که برخی از کارگران این کارخانه دست به اعتصابات کارگری در اهواز و جلوی مجلس شورای اسلامی زدند.

جوادکاظم نسب الباجی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج باتقدیر از تلاش های مهندس غریبپور و دکتر غفوری برای راه اندازی دوباره خط تولید کارخانه صنعتی فولاد اهواز، اظهارداشت: راه اندازی این خط تولید سبب خوشحالی گارگران و مسئولان استانی شده است.

وی گفت: با راه اندازی دوباره خط تولید عنوان شده کارگران به کار سابق خود بازخواهند گشت و صنعت فولاد اهواز همانند گذشته شتاب دوچندان‌تر به خود می گیرد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا