تجدید فراخوان عمومی ارزیابی کیفی احداث زیربناهای معادن

تجدید فراخوان عمومی ارزیابی کیفی احداث زیربناهای معادن

دنیای معدن - ایمیدرو آگهی فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران برای احداث زیربناهای معادن را تجدید کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، ایمیدرو به عنوان دستگاه اجرایی طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در نظر دارد فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران را در احداث زیربناهای معادن به منظور برق رسانی تجدید کند.

این پروژه که به مدت 6 ماه و در استان خراسان جنوبی، شهرستان طبس انجام خواهد شد شامل تامین سیم های(فاز هاک، محافظ مغزی هاک و محافظ حاوی فیبر نوری) خط 132 کیلو ولت دو مداره پست 400کیلوولت گلشن طبس و پست 132 کیلوولت زغالسنگ پروده طبس است.

متقاضیان می توانند برای دریافت اسناد ارزیابی کیفی مناقصه از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 17 مرداد 97 تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه 23 مرداد 97 به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

تمام مراحل مناقصه از دریافت اسناد ارزیابی کیفی تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور ودریافت گواهی امضای الکترونیکی را برای شرکت در مناقصه انجام دهند.

یادآور می شود؛ تاریخ انتشار اسناد ارزیابی کیفی در سامانه روز چهارشنبه مورخ 1397/05/17 خواهد بود و آخرین مهلت ارائه پیشنهاد ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1397/06/10 است.

متقاضیان علاوه بر ارسال مدارک از طریق سامانه می بایست فیزیک پاکت ها را در مهلت مقرر به مناقصه گزار به نشانی تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به بهار، شماره 154،طبقه ششم، طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی تحویل دهند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا