درآمد شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال جاری باید به ۴۰۰ میلیارد تومان برسد

درآمد شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال جاری باید به ۴۰۰ میلیارد تومان برسد

رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال جاری بایستی ۴۰۰ میلیارد تومان سود داشته باشد.

 

یدالله طاهرنژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، گفت: این شرکت یکی از بهترین شاهکار صنعت فولاد در کشور است و چنین بنگاه ارزشمندی که بی‌بدیل و کم‌نظیر در منطقه است، نقش مهمی را در نیاز صنعت کشور در این مقطع حساس از تاریخ ایفا می‌کند.
وی افزود: در سال ۹۴ که به این سمت روی آوردم، شرایط خوبی در این شرکت حاکم نبود، چراکه بنگاهی که بیش از دو هزار نفر در آن مشغول به فعالیت هستند، زیان زیبنده این بنگاه نیست و این موضوعی بسیار تلخ است که هر چه قدر عدد آن بزرگ‌تر باشد، تلخی آن نیز بیشتر است.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیده‌ایم که ظرفیت و پتانسیل فولاد آلیاژی ایران در این طراز منعکس نیست؛ چنانچه این طراز نشان‌دهنده کم‌کاری و بی‌برنامگی در این بنگاه است که قطعاً استفاده از ظرفیت‌های موجود نیاز به درک بیشتری دارد.
طاهرنژاد بابیان اینکه سود حاصله از این شرکت راضی کننده نیست، تصریح کرد: این شرکت حداقل بایستی ۳۰۰ میلیارد تومان سود داشته باشد که در سال جاری بایستی ۴۰۰ میلیارد تومان سود داشته باشد. اگر منطبق بر قیمت بازار حرکت شود به نتایج بهتری دست‌یافته می‌شود.
این مقام مسئول ضمن تشکر و قدردانی از انتخاب شایسته مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، عنوان کرد: انتظار ما بر این است که در این شرایط باید به‌گونه‌ای عمل شود که به ۴۰۰ میلیارد تومان سود برسیم که در این صورت فولاد آلیاژی ایران در ۲۰ سال گذشته به یک رکورد بی‌سابقه می‌رسد که تاریخ از این رکورد به‌خوبی یاد می‌کند.
وی با اشاره به‌ضرورت مسئولیت‌پذیری هر چه بیشتر در این بنگاه ارزشمند کشور، بیان داشت: کشورمان در حال حاضر در شرایط ویژه و حساسی قرارگرفته است که در این شرایط اداره کردن چنین بنگاه عظیمی کار بسیار سختی است که اراده و انگیزه لازم برای غلبه بر این شرایط و فضای سخت ضروری است.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کشورمان نبایستی در برابر دشمن زانو بزند، اذعان کرد: چهل سال ایستادگی در برابر دشمن ما را مقاوم کرده است و در این شرایط کنونی با لبیک گفتن به ندای رهبری نقشه دشمن را بایستی خنثی کرد.
طاهرنژاد بابیان اینکه دشمن را بایستی باتدبیر و تمهید مناسب از میدان به درکرد، ابراز داشت: درواقع آرامش، در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چنانچه در یک محیط ناآرام و ملتهب قطعاً خلاقیت و استعدادهاست که این ناآرامی‌ها را خنثی می‌کند؛ چنانچه آرامش لازمه دستیابی به اهداف موردنظر است.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همیشه تمام تلاش ما بر این است که چرخه تولید در این بنگاه ارزشمند تعطیل نشود؛ همچنین سربلندی این بنگاه ملی آروزی دیرینه ماست؛ چنانچه همیشه پرچم این بنگاه ملی برافراشته باشد.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا