تولید 32 میلیون بشکه نفت روزانه توسط اوپک

تولید 32 میلیون بشکه نفت روزانه توسط اوپک

قیمت نفت وست تگزاس آمریکا امروز با افت 0.4 درصدی مواجه شد و هر بشکه 69 دلار و 80سنت معامله شد در حالی که ترس از ایجاد مازاد نفتی در بازار و افزایش میزان عرضه موجب کاهش قیمت طلای سیاه شد.

قیمت نفت در معاملات امروز با روند کاهشی همراه شد در حالی که افزایش تولید اوپک و ایجاد مازاد نفتی در بازار موجب کاهش قیمت این کالا شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، قیمت نفت وست تگزاس آمریکا امروز با افت 0.4 درصدی مواجه شد و هر بشکه 69 دلار و 80سنت معامله شد در حالی که ترس از ایجاد مازاد نفتی در بازار و افزایش میزان عرضه موجب کاهش قیمت طلای سیاه شد.

قیمت نفت برنت نیز با کاهش 0.3 درصدی همراه شد و هر بشکه از آن معادل 75 دلار و 28 سنت معامله شد.

این در حالی است که رویترز اعلام داشته که تولیدات نفت کشورهای عضو اوپک در ماه جولای به بالاترین میزان در مقایسه با ابتدای سال رسیده است و در مجموع روزانه 32 میلیون بشکه نفت توسط کشورهای عضو اوپک تولید شده است.

اما از سوی دیگر، قیمت طلا در بازارهای جهانی با افت 0.3 درصدی مواجه شد و هر اونس یک هزار و 226 دلار معامله شد.

در رینگ فلزات لندن، قیمت آلومینیوم به هر تن دو هزار و 79 دلار رسید. مس لندن نیز معادل هر تن 6 هزار و 213 دلار مبادله شد.

هر تن سرب دو هزار و 157 دلار و هر تن نیکل 13 هزار و 887 دلار معامله شد. قیمت قلع نیز به هر تن 20 هزار و 92 دلار رسید و  هر تن روی دو هزار و 582 دلار مبادله شد. 

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا