عملکرد یک ساله صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی اعلام شد

صدور ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال بیمه نامه و ضمانت نامه معدنی

صدور ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال بیمه نامه و ضمانت نامه معدنی

گروه معادن - صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در گزارشی عملکرد یک سال گذشته خود را به تفکیک دوره های مختلف اعلام کرد. طبق این گزارش 2 هزار و 119 میلیارد ریال بیمه نامه و ضمانت نامه معدنی در سال 96 توسط این صندوق صادر شد.

به گزارش ماین نیوز، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از ابتدای فعالیت خود تا کنون یک هزار و 682 فقره بیمه نامه صادر کرده که ارزشی بیش از 6 هزار و 332 میلیارد ریال برخوردار است.

از این تعداد، در بخش اعتباری بهره برداری و فرآوری 663 فقره ضمانت نامه به ارزش 5هزار و 527 میلیارد ریال و در بخش سرمایه گذاری یک هزار و 19 فقره بیمه نامه به ارزشی بیش از 805 میلیارد ریال بیمه نامه صادرشده است.

بیمه نامه ها و ضمانت نامه های صادره

این صندوق در حوزه صدور ضمانتنامه در بخش های اعتباری بهره برداری و واحدهای فرآوری و کانه آرایی فعالیت چشمگیری داشته است و 32 فقره ضمانت نامه و بیمه نامه به ارزش 2 هزار و 119 میلیارد ریال صادر کرد.

گزارش عملکرد 6ماهه

در 6 ماهه منتهی به خرداد 97 به طور کلی 18 فقره ضمانتنامه و بیمه نامه به ارزش 673.7 میلیارد ریال صادر شده که از این آمار 10فقره به ارزش 661.8میلیارد ریال در بخش اعتباری و 8فقره به ارزش 11.9 میلیارد ریال در بخش سرمایه گذاری صادر شده است.

گزارش عملکرد 3ماهه

در 3 ماهه بهار از مجموع 10 فقره بیمه نامه به ارزش 16.6 میلیارد ریال، 5 فقره به ارزش 9میلیارد ریال ضمانتنامه و 5 فقره بیمه نامه به ارزش 7.6میلیارد ریال برای بخش سرمایه گذاری صادر شده است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا