اولین جلسه رسمی رییس کل جدید بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد

اولین جلسه رسمی رییس کل جدید بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد

عبدالناصر همتی در اولین روز کاری رسمی، طی جلسه‌ای با مدیران عامل بانک‌ها شنونده مسائل و مشکلات امروز شبکه بانکی بود.


رییس کل بانک مرکزی در اولین روز کاری رسمی، طی جلسه‌ای با مدیران عامل بانک‌ها شنونده مسائل و مشکلات امروز شبکه بانکی بود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، وی بر همراهی نظام بانکی برای ثبات و آرامش اقتصادی تاکید کرد و رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک مرکزی را از ضرورت‌های اصلی مورد انتظار برشمرد.

مدیران عامل بانک‌ها نیز در این جلسه ضمن تشکر از رئیس کل بانک مرکزی برای برگزاری اولین جلسه پس از اتمام مراسم معارفه، بانک‌ها را همراه و همگام با سیاست‌های بانک مرکزی عنوان کردند و همگی تصریح کردند که منطبق با سیاست‌ها و اصول بانک مرکزی و در همان مسیر، برنامه ریزی و حرکت می‌کنند.

تلاش برای ثبات اقتصادی، اعتمادسازی به نظام بانکی، رتبه بندی بانک ها، انضباط مالی، اصلاح ساختار نظام بانکی، پرهیز از رقابت‌های ناسالم در شبکه بانکی، تلاش برای انطباق با استاندارد‌های بین المللی، افزایش سرمایه بانک ها، برگزاری به موقع مجامع بانک‌ها و کاهش فشار تسهیلات تکلیفی از مسائل مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه بر تلاش برای حل مشکلات تاکید و مقرر شد بانک‌ها مسائل خود را طی گزارشی به رئیس کل بانک مرکزی اعلام کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا