با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار صورت می گیرد؛

عرضه صکوک اجاره 300 میلیارد ریالی شرکت ریل سیر کوثر

عرضه صکوک اجاره 300 میلیارد ریالی شرکت ریل سیر کوثر

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت واسط مالی اسفند چهارم(با مسئولیت محدود) به عنوان ناشر، اقدام به انتشار صکوک اجاره به مبلغ 300 میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران به منظور خرید 13 عدد واگن مسافری از بانی اوراق (شرکت ریل سیر کوثر) و اجاره به شرط تملیک آن‌ها به وی می کند.

مجوز تأمین مالی 300 میلیارد ریالی شرکت ریل سیر کوثر (سهامی عام) از طریق انتشار صکوک اجاره در بازار سرمایه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، غلامرضا ابوترابی با اعلام خبر فوق افزود: با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت واسط مالی اسفند چهارم(با مسئولیت محدود) به عنوان ناشر، اقدام به انتشار صکوک اجاره به مبلغ 300 میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران به منظور خرید 13 عدد واگن مسافری از بانی اوراق (شرکت ریل سیر کوثر) و اجاره به شرط تملیک آن‌ها به وی می کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه توضیح داد: این اوراق 4 ساله و با نرخ اجاره بهای 16 درصد است که طی سه روز و به روش حراج از طریق شرکت فرابورس ایران به عموم عرضه خواهد شد. همچنین، اجاره بهای مربوط، هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان عامل پرداخت به حساب دارندگان اوراق واریز می شود.

ابوترابی در خصوص دیگر ارکان انتشار این اوراق اظهار داشت: ضامن این اوراق، بانک آینده است. شرکت تامین سرمایه تمدن(سهامی خاص) نیز مسئولیت بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی این اوراق را بر عهده دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا