کتاب مربی معامله گری روزانه، 101 درس مستقل برای سهامداران

کتاب مربی معامله گری روزانه، 101 درس مستقل برای سهامداران

کتاب مربی معامله گری روزانه، شناسایی چالش‌ های معامله ‌گری، ارائه رویکردی برای رویارویی با آن‌ ها و پیشنهاد تمرینی خاص برای کار بر روی این چالش‌ ها، چارچوب کلی درس ها را به خوانندگان آموزش می دهد.

کتاب مربی معامله گری روزانه، نوشته برت استینبارگر و ترجمه دینا دریانی، وحید مطلبی زاده از انتشارات چالش، مشتمل بر ۱۰۱ درس است که همگی از قالبی کلی پیروی می‌ کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، کتاب مربی معامله گری روزانه، شناسایی چالش‌ های معامله ‌گری، ارائه رویکردی برای رویارویی با آن‌ ها و پیشنهاد تمرینی خاص برای کار بر روی این چالش‌ ها، چارچوب کلی درس ها را به خوانندگان آموزش می دهد.

در این کتاب، موضوعات فصل‌ها از یکدیگر مستقل هستند :شما می ‌توانید آن‌ها را به ترتیبی که در کتاب آورده شده مطالعه کنید یا از فهرست مطالب، موضوعی که بیشترین ارتباط را با معامله‌ گری فعلی شما دارد پیدا کرده و بخوانید.

برخلاف روال مرسوم در مطالعه کتاب‌، قرار بر این نیست که این کتاب در چند جلسه از ابتدا تا به انتها خوانده شود، بلکه در هر زمان یک درس را انتخاب کنید و توصیه ‌های آن را به ‌عنوان راهنما برای پیشرفت خود در معامله‌ گری به کار برید.

این کتاب مانند وبلاگ، نه ‌تنها به شما یادآوری می ‌کند که در زمان عملکرد معاملاتی خوب، چه‌کارهایی را انجام داده اید، بلکه حتی بیش از وبلاگ، یک نقشه راه و یک سری دیدگاه‌ ها و ابزارهای کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین ویژگی‌ های درونی خود را کشف کرده و آن‌ها را به کار برید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا