دریافت تندیس زرین سرآمدی و تعالی توسط روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و کسب سه عنوان برتر ملی

دریافت تندیس زرین سرآمدی و تعالی توسط روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و کسب سه عنوان برتر ملی

گروه صنایع معدنی >فولاد - در آئین هفتمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی در ایران، روابط عمومی ذوب آهن اصفهان موفق به دریافت تندیس زرین سرآمدی شد.

به گزارش ماین نیوز، در این آیین که در سالن جابر بن حیان دانشگاه تربیت مدرس تهران با حضور مسئولین و کارشناسان روابط عمومی از سازمان ها و شرکت های سراسر کشور برگزار شد، روابط عمومی ذوب آهن اصفهان پس از ارزیابی توسط ممیزان این آیین با کسب بالاترین امتیاز تندیس زرین دریافت نمود.

آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی توسط موسسه روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد.

همچنین روابــط عمومــی ذوب آهن اصفهــان موفق شــد در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که توســط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد ، رتبه اول در بخش مقاله و رتبه دوم در بخش های بروشور و کتاب را کسب نماید. در آیین ویژه ای لوح و تندیس رتبه های مذکور توسط دکتر محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر علی دارابی معاون امور اســتان های صداوسیما و جمعی از اساتید ارتباطات به بهرام جعفرپور کارشناس روابط عمومی شــرکت به نمایندگی از تلاشگران این بخش ، اهداء گردید .

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و دومین همایش تخصصی تولید محتوا در روابــط عمومی با حضــور تنی چند از مســئولین و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی سه شنبه 26 تیرماه در تهران برگزار شد. دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما ، استاد محمود مختاریان پیشکسوت ارتباطات و روابط عمومی، علیرضا نجفی کارشناس ارشد چاپ و نشر و مدرس دانشکده فنی، بهرام عفراوی طراح ، محقق و مولف و علیرضا کتابدار مدرس و کارشناس ارشد ارتباطات در خصوص ســواد بصری، شناخت روشهای متداول چاپ با رویکرد نیازهــای چاپی روابط عمومی، اثرگذاری گرافیک بر جذابیت محتــوا و تولید محتوای چند رسانه ای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن در این همایش سخنرانی نمودند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا