گزارش نهایی تحقیق و تفحص از معادن کشور به کمیسیون صنایع ارائه شد / گزارش در دستور کار صحن قرار بگیرد

گزارش نهایی تحقیق و تفحص از معادن کشور به کمیسیون صنایع ارائه شد / گزارش در دستور کار صحن قرار بگیرد

دنیای معدن - رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن ، گفت: از کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواست داریم تا هرچه زودتر گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور را تقدیم هیات رئیسه کنند تا در دستور کار صحن قرار بگیرد.

نادر قاضی پور، در خصوص آخرین وضعیت گزارش هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور، اظهار داشت: گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول هزینه کرد حقوق دولتی در استان های کشور به کمیسیون صنایع و معادن ارائه شده است.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور با بیان اینکه از کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواست داریم تا هرچه زودتر گزارش نهایی را تقدیم هیات رئیسه کنند، گفت: هنوز مشخص نیست که گزارش نهایی چه تاریخی در کمیسی.ن صنایع و معادن مجلس مورد بررس قرار می گیرد.

گفتنی است تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول هزینه کرد حقوق دولتی از آذرماه سال گذشته آغاز و به نمایندگان 31 استان کشور توسط هیات تحقیق و تفحص حکم داده شد تا موارد را پیگیری و گزارش کنند.

همچنین در جریان این تحقیق و تفحص به برخی از تخلفات و مشکلات موجود در زمینه معادن کشور و نحوه واگذاری آنها رسیدگی شد./

پایان پیام

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا