جزئیات گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عملکرد وزارت صنعت/ تخلف در دریافت حقوق دولتی!

جزئیات گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عملکرد وزارت صنعت/ تخلف در دریافت حقوق دولتی!

دنیای معدن - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: درگزارشات که به صحن علنی مجلس ارائه شده، تخلفاتی در بخش معادن آورده شده است که این تخلفات بیشتر در دریافت حقوق دولتی بوده است.

عبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در خصوص ارائه گزارش نهایی تفحص از عملکرد وزارت صنعت درباره صدور مجوز واگذاری معادن در چند استان در نسشت این کمیسیون گفت: قرار شد گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت و معدن درباره صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه کرد حقوق دولتی در استان های همدان، مرکزی، کرمان، یزد، آذربایجان غربی و سایر استان های دارای منابع معدنی و به صحن علنی مجلس ارائه شود.

وی افزود: درگزارشات که به صحن علنی مجلس ارائه شده، تخلفاتی در بخش معادن آورده شده است که این تخلفات بیشتر در دریافت حقوق دولتی بوده است.

رضیان در خصوص مطالبی که در جلسه غیرعلنی مجلس که روز گذشته (12تیرماه) با حضور وزیر صنعت و معدن برگزار شده است، گفت: صحبت های در خصوص وضعیت و مشکلات کنونی بازار ارز شد همچنین دولت موظف به کنترل بیشتر کسانی که ارز دولتی دریافت می کنند،شد، دولت موظف به توجه بیشتری به صادرات و محدود کردن واردات شد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا