حمایت چین از معاهده برجام

حمایت چین از معاهده برجام

یانگ سن در نشست هم اندیشی نمایندگان خارجی مقیم ایران و فعالان تجاری در خصوص فرصت های کسب و کار آتی ایران، اظهار داشت: بعد از خروج آمریکا از برجام و اینکه ایران نشان داد به همه تعهدات خود پاییند است همه امضا کنندگان دیگر، نشان دادند از برجام پشتیبانی می کنند.


سفیر چین در تهران گفت: چین به روشنی اعلام کرده است که از این معاهده(برجام) پشتیبانی خواهد کرد و درک مشترک درمورد آن دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، یانگ سن در نشست هم اندیشی نمایندگان خارجی مقیم ایران و فعالان تجاری در خصوص فرصت های کسب و کار آتی ایران، اظهار داشت: بعد از خروج آمریکا از برجام و اینکه ایران نشان داد به همه تعهدات خود پاییند است همه امضا کنندگان دیگر، نشان دادند از برجام پشتیبانی می کنند.

وی افزود: چین به روشنی اعلام کرده است که از این معاهده(برجام) پشتیبانی خواهد کرد و درک مشترک در مورد آن دارد.
سفیر چین در تهران اظهار امیدواری کرد که همه امضاکنندگان این معاهده با حسن نیت به تعهدات خود پاییند باشند.

سن افزود: شاید اختلافاتی در این زمینه وجود داشته باشد که این اختلافات باید از طریق مذاکره نه فشار برطرف شود.

وی در ادامه به روابط ایران و چین اشاره کرد و گفت: روابط این دو کشور به هزاران سال قبل و ارتباط از مسیر جاده ابریشم برمیگردد؛ جاده ابریشم فقط یک جاده نیست بلکه یک مسیر تبادل فرهنگی، مذهبی و تمدنی بوده است.

وی افزود: اکنون که دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شده است، ما قصد داریم که جاده تاریخی ابریشم را زنده کنیم که ایران حلقه مهمی در این مسیر است.

 سن گفت: ملت ایران، شجاع و با استقامت است و ما معتقدیم با همبستگی این کشور می تواند به همه مشکلات فایق آید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا