فیلم ببینید:

معامله گر سرکش، روایتی انگلیسی از داستانی واقعی

معامله گر سرکش، روایتی انگلیسی از داستانی واقعی

نیک لیسون از سوداگران بانک بارینگز است که اوان مک گریگور در نقش اصلی آن ظاهر شده است . فروش موفق این فیلم در گیشه علی رغم آن که فیلم های ژانر درام اقتصادی مخاطب کمتری دارند، یکی از کلیدهای اصلی مردمی شدن این فیلم عنوان شده است.

فیلم  معامله گر سرکش، محصول سال 1999 میلادی در انگلستان است که روایتگر زندگی کاری یکی از معامله گران بانک بارینگز را به طور کاملا روان نقل می کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، نیک لیسون از سوداگران بانک بارینگز است که اوان مک گریگور در نقش اصلی آن ظاهر شده است. فروش موفق این فیلم در گیشه علی رغم آن که فیلم های ژانر درام اقتصادی مخاطب کمتری دارند، یکی از کلیدهای اصلی مردمی شدن این فیلم عنوان شده است.

این فیلم که محصول سال 1999 میلادی در انگلستان است داستان زندگی کاری نیک لسون، کارمند بانک بارینگز را بازگو می کند که پس از پشت سر گذاشتن یک دوره کاری موفق، به سنگاپور فرستاده می شود تا به عنوان مدیر معاملات تالار بورس SIMEX مشغول به فعالیت شود.

داستان از جایی به نقطه اوج خود می رسد که، این کارمند که موفقیت های پی در پی لسون، موجب می شود وی به عنوان یکی از کلیدی ترین افراد در انتخاب شود. اما همه چیز طبق انتظارات پیش نمی رود.

بر اساس یک اشتباه تکنیکی که به اکانت 88888 معروف است، لسون تمام زیان حاصل از معاملاتی که توسط وی بر روی سهام بانک بارینگز، انجام شده بود را مخفی کرد.

این فیلم در واقع روایتی کوتاه از زندگی نیکولاس ویلیام معروف به نیک لسون، معامله گر بانک بارینگز است که با ضرر 1.3 میلیارد دلاری، بانک بارینگز را به ورشکستی کشاند و محکوم به 6.5 سال زندان شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا