"چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست آوردم" را بخوانید

این کتاب حاوی نکاتی است که می ‌تواند به ‌افرادی که قصد ورود به بورس را دارند به بهترین شکل راهنمایی کند.

کتاب  "چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست آوردم  "نوشته نیکلاس دارواس و ترجمه ساناز قهقرایی‌ زمانی، داستان فردی است که بدون دانش و پشتوانه قبلی و بدون حمایت سرمایه ‌گذاران بزرگ وارد بورس نیویورک می‌ شود و ثروتی بیش از دو میلیون دلار کسب می‌ کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، این کتاب حاوی نکاتی است که می ‌تواند به ‌افرادی که قصد ورود به بورس را دارند به بهترین شکل راهنمایی کند.

این کتاب به شما می آموزد چگونه یک فرد می تواند با شناسایی و بررسی اشتباهات گذشته و درس گرفتن از آنها، راه موفقیت خود را هموار کند و به پیروزی برسد. این نکته نه تنها در بورس که در هر زمینه ­ای از زندگی، از مهمترین رازهای موفقیت است.

این کتاب اولین بار در سال 1985 در آمریکا به چاپ رسید و تنها در دو ماه نخست تعداد 200 هزار نسخه از آن به فروش رسید و تاکنون چندین بار تجدید چاپ شده است.

این کتاب شامل 10 بخش است که بخش اول آن، دوران کانادایی، بخش دوم ورود به وال استریت، بخش سوم، اولین بحران من، بخش چهارم، پایه گذاری تئوری چهارچوب ها است.

پنجمین بخش آن تلگراف، ششمین بخش، در بازار کاهشی کوچک، هفتمین بخش فرضیه من جواب داد، هشتمین بخش اولین نیم میلیون دلار، نهمین، دومین بحران من و آخرین بخش آن نیز دو میلیون دلار نام دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا