امروز در بورس انرژی انجام می شود:

عرضه یک میلیون لیتری بلندینگ نفتا

عرضه یک میلیون لیتری بلندینگ نفتا

بر اساس برنامه ریزی های اعلام شده، امروز در بازار فیزیکی بورس انرژی «کالاهای آیزوریسایکل حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران و حلال ۴۰۴ و بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ پالایش نفت شیراز در رینگ داخلی عرضه می شود.

 

عرضه بیش از یک میلیون لیتر بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ پالایش نفت شیراز روز جاری در بورس انرژی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بر اساس برنامه ریزی های اعلام شده، امروز در بازار فیزیکی بورس انرژی «کالاهای آیزوریسایکل حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران و حلال ۴۰۴ و بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ پالایش نفت شیراز در رینگ داخلی عرضه می شود.

 

بازار برق

روز گذشته در بازار برق بورس انرژی شاهد معامله ۳۰۰ قرارداد معادل ۷۲۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۳ میلیون و ۹۶ هزار ریال بود و نماد بار پایه روزانه تیرماه با قیمت ۴۳۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

افزون بر این در معاملات برق در بورس انرژی تا کنون بیش از ۵۵ میلیارد کیلووات ساعت برق در این بورس به ارزشی بالغ بر ۲۰ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

گردش نمادها

از سویی دیگر، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه ۹۷ و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۷ شهریور ماه ۹۷ گشایش و نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۷ تیر ماه ۹۷ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا