بر روی کدال منتشر شد؛

توضیح «حکمت» در خصوص دلایل تعدیل پیش بینی سود

توضیح «حکمت» در خصوص دلایل تعدیل پیش بینی سود

بانک حکمت ایرانیان بعد از توقف نماد، در اطلاعیه ای درباره تغییرات پیش بینی سود سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۶توضیحاتی منتشر کرد.

 
 

 

بانک حکمت ایرانیان درباره تغییرات با اهمیت پیش بینی سود توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) نماد "حکمت" در ساعت ابتدایی معاملات امروز به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت متوقف شد. نماد این شرکت با انتشار اطلاعیه شفاف سازی امروز به صورت حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

این گزارش حاکی است بانک حکمت ایرانیان بعد از توقف نماد، در اطلاعیه ای درباره تغییرات پیش بینی سود سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۶توضیحاتی منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده: "حکمت" سود خالص پیش بینی شده قبلی خود را ۱۹۲ هزار میلیون ریال اعلام کرده بود که این رقم به زیان ۲۹۹ هزار و ۹۸۵ ریالی تبدیل شده است و شرکت دلیل آن را منتفی شدن مبایعه نامه با موضوع فروش زمین پاسداران به شرکت بیمه حکمت صبا اعلام کرد.

بر همین اساس به دلیل عدم ایفای تعهدات طرفین فروش این زمین منتفی و از این محل  مبلغ ۳۹۰ هزار و ۲۴۰ میلیون ریال زیان شناسایی شده است.

در پایان این گزارش تاکید شده با توجه به نظر حسابرس مستقل، این رقم به عنوان آثار تعدیلی رویدادهای بعد از تایخ ترازنامه در صورت های مالی سال منتهی به پایان اسفند ۹۶ منظور شده است.

 

سابقه معاملاتی

بررسی سابقه معاملاتی نماد بانک حکمت ایرانیان در فرابورس نشان می دهد که این سهم از ابتدای تیر ماه تا پایان روز معاملاتی گذشته شاهد داد و ستدهایی متعادل اما منفی بوده تا جایی که قیمت سهم در ۱۶ روز معاملاتی تیر ماه از ۹۰۰ تومان به حدود ۷۹۴ تومان رسیده است.

بررسی شاخص صنعت این گروه نشان میدهد از ابتدای سال تا پایان معاملات روز گذشته صنعت بانکداری بدون تحرک خاصی به کار خود ادامه داده است. نوسان حدود ۰.۱۱ درصدی شاخص این صنعت گویای روند متعادل و البته بدون تحرک در در قیمت سهام این گروه است.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا