حسینی مقدم خبر داد:

عرضه اولیه پتروشیمی پارس تا دقایقی دیگر

عرضه اولیه پتروشیمی پارس تا دقایقی دیگر

معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس تهران گفت: در حال حاضر تعهدنامه سهامدار عمده پتروشیمی پارس در اختیار بورس تهران است و انتظار می‌رود پس از شفاف‌سازی و مکاتبات هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس با سازمان بورس تا دقایقی دیگر این سهم برای سفارش‌گیری بر اساس ثبت سفارش آماده شود.


معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران با بیان اینکه شایعه تعویق عرضه اولیه پتروشیمی پارس بی‌اساس است، گفت: سازمان بورس در خصوص تعهدنامه هلدینگ خلیج‌فارس مسأله‌ای را مطرح کرده بود که خوشبختانه این موضوع هم اکنون برطرف و برای عرضه اولیه متقاعد شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، روح‌الله حسینی‌مقدم، معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران با بیان اینکه لغو عرضه اولیه پتروشیمی پارس در روز جاری منتفی شده، عنوان کرد: در خصوص مغایرت حساب‌ها که در بند حسابرس پتروشیمی پارس عنوان شده سازمان بورس مسأله‌ای را در خصوص تعهد کتبی سهامدار عمده در این زمینه اعلام کرده بود که خوشبختانه این مسأله رفع و برای عرضه اولیه آماده شده است.

وی با بعید دانستن لغو عرضه اولیه پتروشیمی پارس در روز جاری عنوان کرد: در حال حاضر تعهدنامه سهامدار عمده در اختیار بورس تهران است و انتظار می‌رود پس از شفاف‌سازی و مکاتبات هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس با سازمان بورس تا دقایقی دیگر این سهم برای سفارش‌گیری بر اساس ثبت سفارش آماده شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا