تفسیری روشن داشته باشید از سوددهی با مطالعه کتاب؛

"اعداد ساده، صحبت بی‌پرده، سودهای بزرگ"

گرگ کرابتری، حسابدار رسمی و بورلی بلر هارزوگ روزنامه‌نگار، چهار کلید سودآوری را معرفی کرده و کارآفرینان و صاحبان کسب ‌و کارهای کوچک آمریکایی را به چالش می ‌کشد تا درباره روش‌ های حسابداری خود تجدید نظر کنند.

گرگ کرابتری در کتاب اعداد ساده، صحبت بی‌پرده، سودهای بزرگ! چهار کلید استفاده از تمام ظرفیت ‌های کسب‌ و کار را به خواننده نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، گرگ کرابتری، حسابدار رسمی و بورلی بلر هارزوگ روزنامه‌نگار، چهار کلید سودآوری را معرفی کرده و کارآفرینان و صاحبان کسب ‌و کارهای کوچک آمریکایی را به چالش می ‌کشد تا درباره روش‌ های حسابداری خود تجدید نظر کنند.

در این کتاب، نویسنده  این موضوع را به خوبی تفسیر می کند که چرا مالکان باید حقوقی بر اساس بازار داشته باشند، سود قبل از مالیات حداقل ۱۰ درصدی روی درآمدها داشته باشند و بیشترین بهره‌ وری را از هر دلاری که برای نیروی کار خرج می‌کنند کسب کنند.

این کتاب تمرکز ویژه ‌ای بر ایالات‌ متحده، به ویژه سیستم مالیاتی آن دارد، ولی خوانندگان دیگر کشورها هم می‌توانند از توصیه ‌های خوب آن بهره‌ مند شوند.

سودآوری از گزارش های مالی شرکت ها، افزایش بهره وری کارمندان و رشد درآمدها موضوعات اصلی پرداخته شده در این کتاب است که نویسنده سعی داشته تا با کلامی نافذ، راه و روش ها را به خوبی برای خواننده تفسیر کند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا