بررسی مشکلات شرکت فولاد جنوب و نیروگاه منطقه ویژه خلیج فارس

بررسی مشکلات شرکت فولاد جنوب و نیروگاه منطقه ویژه خلیج فارس

دنیای معدن - در پی دستور استاندار هرمزگان در نشستی فوق العاده به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان مشکلات شرکت فولاد جنوب و مشکلات اتصال نیروگاه برق هرمز منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به شبکه سراسری گاز بررسی شد.

به گزارش دنیای معدن، در پی دستور دکتر همتی استاندار هرمزگان مبنی بر رسیدگی سریع در خصوص بررسی و رفع مشکلات شرکت فولاد جنوب و مشکلات اتصال خط انتقال نیروگاه برق هرمز منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به شبکه سراسری گاز طی نشستی به ریاست دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران شرکت گاز استان و شرکت منطقه شش انتقال گاز کشور و مدیران شرکت فولاد جنوب و منطقه ویژه اقتصادی این موضوعات بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت صنایع در اشتغال زایی تصریح کرد: بلافاصله بعد از دستور استاندار هرمزگان به اتفاق مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری از بخش های مختلف فولاد جنوب و خط انتقال گاز منطقه ویژه بازدید به عمل آمد، تا با توجه به اهمیت صنایع در افزایش اشتغال و تولید، موانع راه اندازی این واحد رفع شود.

حیدری خاطرنشان کرد: بنای مدیران در استان هرمزگان خدمت و کمک است تا در این شرایط حساس مشکلی از چرخه تولید استان رفع شود. مدیران رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان را به عنوان یک تکلیف بدانند و به صورت جهادی پیگیر رفع آن ها باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: شرکت فولاد جنوب برای وارد شدن به چرخه تولید استان با موانع و مشکلاتی در زمینه تأمین برق و تأمین اجتماعی روبروست که نیازمند همراهی و همکاری مجموعه مدیران سازمان تأمین اجتماعی ، منطقه ویژه اقتصادی و آلومینیوم المهدی است.

حیدری تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری این مسئله به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در پی این پیگیری ها منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و شرکت آلومینیوم نسبت به تأمین برق موردنیاز این مجموعه برای راه اندازی مجدد پس از سه سال مکلف به همکاری شدند.

وی در خصوص بدهی های شرکت فولاد جنوب به تأمین اجتماعی، تصریح کرد: بدهی های این شرکت با همکاری تأمین اجتماعی از ابتدای سال 98 به صورت اقساطی پرداخت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با پیگیری های به عمل آمده امیدواریم شاهد فعالیت مجدد شرکت فولاد کاوه جنوب در چرخه تولید استان بعد از نزدیک به دو سال تعطیلی این واحد تولیدی با حضور مدیران ارشد استان باشیم.

حیدری در خصوص رفع موانع اتصال نیروگاه هرمز منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به شبکه گاز، بیان کرد: مدیران شرکت گاز استان و مدیر منطقه 6 عملیات انتقال نسبت به رفع موانع اتصال این نیروگاه به شبکه سراسری انتقال گاز در اسرع وقت اقدام کنند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا