بازده ۱۰۱ درصدی سهم ومعادن

بازده ۱۰۱ درصدی سهم ومعادن

دنیای معدن -مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات امروز با حضور سهامداران این شرکت در سالن تلاش برگزار شد.

عزیزاله عصاری مدیر عامل این هلدینگ بزرگ معدنی و صنعتی ضمن گزارش فعالیت‌های شرکت با اشاره به عملکرد بسیارخوب مجموعه در سال مالی گذشته گفت: بالا رفتن قابل توجه بازدهی سرمایه شرکت موجب اعتماد بیشتر سهامداران شده است.

بازدهی سهم ومعادن در  یک سال منتهی به ۳۱ خرداد ۹۷  میزان ۱۰۱ درصد بوده است.

صندوق بازارگردانی که توسط شرکت تاسیس شده تاثیر بسیار خوبی بر سهم ومعادن داشته است.

سهم ومعادن در گل گهر و چادرملو علاوه بر کمیت،  اهمیت کیفی دارد، چرا که مدیران عامل این دو شرکت بزرگ معدنی و صنعتی نماینده این مجموعه هستند.

روند رشد و توسعه شرکت گهرزمین بسیار خوب است و انتظار می‌رود به زودی وارد بورس شود.

درصد قابل توجهی از تولید و صادرات سنگ آهن، کنسانتره ،  گندله ، آهن اسفنجی و شمش فولاد کشور توسط شرکتهای گروه ومعادن انجام می‌گیرد.

برای تامین سنگ آهن مورد نیاز جهت تولید ۵۵ میلیون تولید فولاد در افق ۱۴۰۴ چاره‌ای جز سرمایه گذاری در بخش اکتشاف و استخراج نیست.

 تحولات بسیارخوبی در مجتمع شهید قندی در پیش از جمله توسعه فعالیت ها و تبدیل سرمایه های غیرمولد آن به سرمایه مولد در پیش رو داریم.

یکی از خبرهای خوشحال کننده این روزها در مجموعه ومعادن اتمام مراحل مقدماتی و تامین مواد اولیه و آمادگی کارخانه کک طبس برای بهره برداری است.

عصاری در ادامه در مورد  نقش محوری هلدینگ در پیشبرد طرح های ملی و زیرساختی تولید انرژی در سمنان، انتقال آب خلیج فارس، ساخت و راه اندازی اسکله تخصصی سنگ آهن و فولاد در بندر شهید رجایی با قابلیت پهلوگیری کشتی های ۱۵۰ هزارتنی و نیز تشکیل کنسرسیوم بزرگ اکتشافی کشور توضیحات مبسوطی را به سهامداران ارائه نمود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا