یونیدرو خبر داد: تمدید مهلت ارسال ایده به نخستین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی

یونیدرو خبر داد: تمدید مهلت ارسال ایده به نخستین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی

دنیای معدن - مهلت ارسال ایده به نخستین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی تا 18 تیرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش دنیای معدن، مهشید فروهی، مدیر برنامه ریزی و توسعه یونیدرو اظهار کرد: به دلیل استقبال ایده پردازان، مهلت ارسال ایده ها به جشنواره تا پایان روز کاری دوشنبه 18 تیرماه تمدید شد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت یونیدرو به نشانی http://unidro.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در روز های 23 و 24 تیرماه سال جاری در 6محور برگزار می شود که طی آن به ایده های برگزیده جوایزی اهدا می شود. همچنین ایده‌هایی که دراین جشنواره ثبت ‌نام کرده اند، بعد از طی یک مرحله داوری، با پشتیبانی مراکز نوآوری و صندوق های سرمایه‌گذاری، فرصت عملیاتی شدن به‌دست می‌آورند.

فروهی افزود: حمایت‌های مالی و غیرمالی نیز از طریق صندوق سرمایه‌گذاری و مراکز نوآوری مرتبط با محوریت ایمیدرو و مشارکت دانشگاه تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت می پذیرد.

مدیر برنامه ریزی و توسعه یونیدروگفت: در برگزاری این جشنواره اعتماد به توانمندی جوانان و فراهم کردن بستر حمایت از اشتغال جوانان مد نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد: شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایده ‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت را از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا