علی صحرایی، معاون بازار شرکت بورس تهران خبر داد

شروع معاملات "یصیورو" منوط به انتشار اطلاعیه شرکت بورس

شروع معاملات

نماد اوراق گواهی صادراتی ارز با نرخ یورو با نماد "یصیورو" امروز در سامانه پس از معاملات درج شد. در همین زمینه علی صحرایی ،معاون بازار شرکت بورس تهران آغاز به کار این معاملات را تکذیب و منوط به انتشار اطلاعیه از سوی شرکت بورس تهران دانست.

در روزهای گذشته مقامات ارشد اقتصادی کشور از آغاز معاملات گواهی ارزی در بورس اوراق بهادار تهران خبر دادند. به این ترتیب امروز در اولین گام نماد اوراق گواهی صادراتی ارز با نرخ یورو با نماد "یصیورو" در سامانه پس از معاملات درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، پس از درج نماد اوراق گواهی صادراتی ارز با نرخ یورو و با نماد «یصیورو»، در سامانه پس از معاملات ، این شائبه در میان بسیاری از اهالی بازار به وجود آمد ، که معاملات اوراق یورویی از امروز آغاز شده است.

در همین زمینه، علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفتگویی آغاز به کار این معاملات را از امروز تکذیب کرد.

وی در این زمینه بیان کرد: امروز تنها نماد این اوراق در سامانه پس از معاملات درج شده است، اما آغاز به کار معامله این اوراق زمانی آغاز می شود که شرکت بورس تهران، اطلاعیه رسمی در خصوص بازگشایی نماد را منتشر کند.

در همین زمینه، طی روزهای گذشته دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: قبل از شروع معاملات این اوراق، دستگاه های مرتبط به سازمان بورس در خصوص اینکه چه افرادی می توانند گواهی ارزی را خریداری یا به فروش برسانند، اطلاعات و مستندات لازم را ارائه خواهند کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا