دیروز در صحن مجلس اعلام شد:

جدیدترین اظهارات نماینده مجلس بورسی درباره اقتصاد، ارز و بازار سهام

جدیدترین اظهارات نماینده مجلس بورسی درباره اقتصاد، ارز و بازار سهام

نماینده مجلس معروف و بورسی در اظهاراتی تازه نکاتی را درباره وضیعت کنونی اقتصاد، ارز، بازار سهام و... مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدحسن‌نژاد که طی سه ماه گذشته حداقل 4 بار درباره بورس و شاخص نکاتی را مطرح کرده ، دیروز هم اظهارات تازه ایی درباره اقتصاد، ارز ، سهام عدالت و بازار سرمایه کرد.

وی درحالی قبل از حضور در مجلس مدیرعامل کارگزاری رضوی بود و پیش از این هم پیش بینی هایی در مورد وضعیت بورس و شاخص کرده بود که دیروز در صحن علنی ملجس سخنرانی کرد و گفت: آینده اقتصاد کشور با افراطی گری در کنترل نرخ تورم و سیاست های پولی و مالی خطرناک شده و افزایش تورم ناشی از فشار ارز بر مردم در پیش خواهد بود.

این نماینده ادامه داد: نگاه کاسب کارانه دولت به مقوله ارز ریسک بزرگی است که اقتصاد کشور را تهدید می‌کند. در این میان نرخ بالای بیکاری در بین جوانان تحصیلکرده ها یکی از مشکلات بزرگ اقتصاد کشور است که متاسفانه با سیاست پولی و مالی کنونی و شبکه بانکی و سیستم ارائه تسهیلات امیدی به بهبود آن نیست.

حسن نژاد با انتقاد از دریافت یارانه ثروتمندان و ادامه روند غلط هدفمندی یارانه‌ها خاطر نشان کرد: در حالی منت گذاری دولت برای پرداخت حق مردم ، عموم مردم را آزار می‌دهد که سهام عدالت به سهام بی‌عدالتی تبدیل شده است.

وی درباره بازار سرمایه هم گفت: شاخص بازار سرمایه که دماسنج اقتصاد کشور است، بسیار نگران کننده بوده و این نشانگر آن است که انتظار فعالان اقتصادی از آینده اقتصادی به سمت ناامیدی است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا