شاخص بورس امروز به کانال 115 هزار واحد رسید

ماراتن رکوردشکنی های بورس ادامه دارد

ماراتن رکوردشکنی های بورس ادامه دارد

تاریخ بورس تهران امروز نیز شاهد رکوردشکنی های پیایی بود. تیرماه شگفت انگیز بورس در حالی ادامه دارد، که سهامداران شاهد ثبت رقم جدیدی در میزان رشد روزانه شاخص بودند. به طوریکه در کمتر از یک ساعت از فعالیت بازار، رشد روزانه به بیش از 2 هزار و 900 واحد رسید.

امروز بازار سهام با عددهای تازه رونمایی شد و یک شگفتی دیگر در تاریخ فعالیت این بازار به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بورس تهران امروز در 40 دقیقه آغازین معاملات تحت تاثیر تقاضای سنگین سهامداران در بسیاری از سهام، توانست با رشد بیش از 2 هزار و 900 واحدی رکورد بیشترین رشد روزانه را جابه جا کند.

همچنین نماگر شاخص نیز توانست با لمس یک کانال جدید دیگر، به رقم 115هزار واحد برسد و بورس را در مسیر رکوردشکنی های پیاپی نگه دارد. 

رقم ارزش معاملات بازار متفاوت از دیگر مقاطع رشدی ادوار گذشته و به تبع چند روز اخیر بازهم قابل توجه بود. این مولفه در این بازه زمانی به محدوده  350 میلیارد تومان رسید و حجم معاملات نیز در محدوده هزار میلیون سهم قرار گرفت.

امروز نیز بورس تهران تحت تاثیر صفوف سنگین در گروه های فلزی- معدنی و محصولات شیمیایی روند پرسرعت رشد را آغاز کرد.

تا این مقطع زمانی نماد "ذوب" با معاملات 72 میلیارد تومانی بالاترین ارزش داد و ستد بازار را در اختیار دارد.

 "فولاد" هم با رشد حدود 5 درصدی همراه است و بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص گذاشته است. بررسی تغییر مالکیت این سهم حاکی از آن است که 81 درصد از حجم فروش در اختیار بازیگران حقوقی است و در سمت خرید نیز تحرک این معامله گران قابل توجه است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا