عزم شرکت فولاد هرمزگان در بهبود مستمر و تحقق ظرفیت اسمی

عزم شرکت فولاد هرمزگان در بهبود مستمر و تحقق ظرفیت اسمی

گروه صنایع معدنی >فولاد - شرکت فولاد هرمزگان در خرداد ماه توانست سه رکورد در واحدهای فولاد‌سازی، احیا مستقیم و‌ ریخته گری برجای گذارد و سه ماهه اول سال ۹۷ را با امید به تحقق ظرفیت اسمی این شرکت در پایان سال ۹۷ به پایان برساند.

به گزارش ماین نیوز، در واحد احیای مستقیم رکورد تولید آهن اسفنجی در مدول A به میزان ۸۰ هزار و ۸۲۹ تن و در مجموع ۲ مدول ۱۵۸ هزار و ۲۴۱ تن به ثبت رسید. این در حالی است که رکورد قبلی در این مدول ۷۶ هزارو ۲۱۵ تن و در مجموع ۲ مدول ۱۵۱ هزار و ۶۳۸ تن و در اردیبهشت ۹۶ بوده است.

بر‌اساس این گزارش، مهم‌ترین‌ رکورد این شرکت در خرداد ماه، رکورد تولید ماهانه محصول اصلی و نهایی تختال است که عدد ۱۳۵ هزار و ۶۹۹ تن در ماه به ثبت رسید. رکورد قبلی تولید این محصول در سومین شرکت بزرگ فولاد‌سازی ایران مربوط‌ به فروردین ۹۷ و به میزان ۱۳۵ هزار و ۱۵۰ تن بوده است.

در پی کسب این دستاورد، مدیر عامل این شرکت با صدور پیامی این اتفاق را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سال ۹۷ نقطه‌عطفی در شرکت فولاد هرمزگان باشد. وی در این پیام، کسب رکوردهای جدید در واحدهای احیای مستقیم، فولاد سازی و ریخته‌گری را نتیجه تلاش‎های همکاران دانست.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا