اولین صادرات محصولات زیر مجموعه ذوب آهن به عراق

اولین صادرات محصولات زیر مجموعه ذوب آهن به عراق

گروه صنایع معدنی >فولاد - شرکت تارابگین پس از حدود ۴۰ سال برای اولین بار قادر به صادرات محصولات با استفاده از برند و نام تجاری خود شد.

به گزارش ماین نیوز، قاعد علم مدیر فروش شرکت تارابگین از نخستین صادرات محصولات این شرکت وابسته به ذوب آهن به عراق خبر داد و گفت : این شرکت با تنوع فراوان محصولات ، در دهه اخیر مطالعاتی در خصوص نیاز بازارهای کشورهای همسایه انجام داده و در این چند سال و به طرق مختلف ، بدون استفاده از برند و نام تجاری خود و در قالب سایر تولید کنندگان این عرصه توانسته محصولات را به کشورهای ترکمنستان، افغانستان ، آذربایجان و عراق صادر کند.

وی افزود: پس از استقبال از این محصولات، این شرکت با انجام مقدمات لازم شامل اخذ استانداردهای (8116) از سازمان ملی استاندارد و همچنین دریافت کارت بازرگانی جهت ترخیص گمرکی این محصولات پس از نزدیک به چهار دهه موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود شد.

وی ادامه داد: این شرکت به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان عایق پشم سنگ صنایع نفت عراق بوده و دراین چند ماه اخیر توانسته بالغ بر 20 ترانزیت از محصولات متنوع پشم سنگ را به عراق صادر کند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا