ذوب آهن اصفهان با ریل ملی در نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي

ذوب آهن اصفهان با ریل ملی در نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي

گروه صنایع معدنی >فولاد - ذوب آهن اصفهان که 24 خردادماه سال جاری ، اولین محموله ریل را به راه آهن جمهوری اسلامی تحویل داد و به جرگه معدود شرکت های تولید کننده این کالای استراتژیک در جهان پیوست ، برای معرفی کامل تر این محصول در ششمین نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي ، صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته حضوری فعال داشت .

به گزارش ماین نیوز، در این نمایشگاه که از 29 خرداد الي 1تير ماه سال جاري در محل دایمي نمايشگاه بين المللي جمهوري اسلامي ايران در تهران برگزار شد ، ذوب آهن به عنوان اولین و بزرگترین مجتمع فولادی تولید کننده ریل در خاورمیانه با برپایی غرفه ای در سالن شماره 7 ، پذیرای بازدید کنندگان بود .

مسئولین وکارشناسان مرتبط این شرکت از حوزه های فروش و بازاريابي ، امور فني بهره برداري،كيفيت و روابط عمومي پاسخگوی بازدید کنندگان و کارشناسان داخلی و خارجی در خصوص آخرین دستاوردها و محصولات این مجتمع عظیم صنعتی به ویژه محصول استراتژیک ریل بودند .

سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یکی از میهمانان ویژه غرفه ذوب آهن اصهفان بود که با توضیحات کارشناسان این شرکت ، در جریان روند تولید ریل ملی و ویژگیهای اختصاصی این محصول قرار گرفت .

شایان ذکر است این نمایشگاه 29 خرداد ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر دفاع، معاون فناوری رییس جمهور و تعدادی دیگر از مقامات آغاز به کار کرد.

دراين نمايشگاه بين المللي صدها شركت داخلي و خارجي از كشورهاي سوئد ، سويس ، فرانسه ، آلمان ، ايتاليا ، بلژيك ، تركيه، هند ، روسيه ، چين و اسپانيا ، جديدترين پيشرفت های خود در مهندسي راه آهن و صنعت حمل و نقل ريلي در حوزه هاي توليد ريل و انوع واگن را در معرض نمايش و ديد مخاطبين قرار دادند .
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا