معاون بیمه ایران اعلام کرد

عرضه بیمه‌نامه زائران عتبات عالیات آغاز شد/ طراحی بسته‌های جدید برای پوشش بیمه‌ای

عرضه بیمه‌نامه زائران عتبات عالیات آغاز شد/ طراحی بسته‌های جدید برای پوشش بیمه‌ای

شرکت سهامی بیمه ایران عرضه بیمه نامه عتبات عالیات اربعین حسینی را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، محمد حیدری - عضو هیات مدیره و معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران - با اعلام این خبر افزود: این بیمه‌نامه طی قرارداد منعقده با شرکت شمسا و با تایید سازمان حج و زیارت، به منظور دسترسی سریع و ارزان، ایجاد آرامش وتامین امنیت خاطر و بهره‌مندی زائران عتبات عالیات از پوشش‌های بیمه‌ای مناسب در سه بسته طراحی شده است .

حیدری در خصوص دلایل دیگر عرضه این بیمه نامه تصریح کرد:با توجه به وضعیت ناگوارپیش آمده برای حادثه دیدگان منا تصمیم به طراحی این بسته بیمه‌ای با پوشش های کامل‌تر کردیم.

وی افزود: پوشش های این بیمه نامه درهر سه بسته شامل فوت به هرعلت 100/000/000ریال،هزینه های بیمارستانی 150/000/000ریال،هزینه های سرپایی 15/000/000ریال،برای فوت بر اثر حادثه در طرح یکم 400/000/000ریال،در طرح دوم900/000/000ریال ودر طرح سوم 1/400/000/000ریال است.

در این بسته های بیمه ای در صورت فوت بر اثر هر گونه حادثه ای، سرمایه فوت به هر علت نیز به پوشش سقف تعهدات حوادث اضافه خواهد شد وضمنا هزینه های حمل اجساد متوفیان از محل سرمایه فوت به هر علت پرداخت می گردد.

معاون فنی بیمه ایران با توجه به شرایط حاکم در کشور عراق اعلام کرد:خطرات ناشی از اقدامات تروریستی و درگیری های داخلی این کشور نیز تحت پوشش این بیمه نامه است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران ، در مورد مدت پوشش این بیمه نامه برای هر یک از بیمه شدگان اظهار کرد: شروع پوشش بیمه نامه عتبات عالیات به محض خروج از کشور آغاز و به محض ورود به کشور خاتمه خواهد یافت .

حیدری در خصوص شرایط دریافت خسارت در صورت وقوع حادثه برای هر یک از بیمه شدگان نیز گفت :در صورت بروز هرگونه خسارت، بیمه شده مکلف است مراتب را حداکثر ظرف مدت 15روز کاری از تاریخ وقوع حادثه یا بروز خسارت به بیمه گر اعلام و متعاقب آن مدارک مستندات را ارسال کند،ضمنا دفاتر شرکت سهامی بیمه ایران (مجری قرارداد)درکشور عراق با شماره تلفن های اعلام شده در سایت ذیل آماده خدمت رسانی شبانه روزی به زائران هستند.

بر اساس این گزارش اطلاعات تکمیلی درباره بیمه نامه زائران عتبات عالیات اربعین حسینی 1394در پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی بیمه ایران به نشانی www.iraninsurance.irوwww.bimehatabat.com وشرکت شمسا و سازمان حج وزیارت قابل دسترسی است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا