رکورد شکنی های فولاد هرمزگان در خرداد ماه

رکورد شکنی های فولاد هرمزگان در خرداد ماه

دنیای معدن - شرکت فولاد هرمزگان در خرداد ماه توانست سه رکورد در واحدهای فولاد سازی ، احیا مستقیم و ریخته گری برجای گذارد و سه ماهه اول سال ۹۷ را با امید به تحقق ظرفیت اسمی این شرکت در پایان سال ۹۷ به پایان برساند.

عزم شرکت فولاد هرمزگان در بهبود مستمر و تحقق ظرفیت اسمی
شرکت فولاد هرمزگان در خرداد ماه توانست سه رکورد در واحدهای فولاد سازی ، احیا مستقیم و ریخته گری برجای گذارد و سه ماهه اول سال ۹۷ را با امید به تحقق ظرفیت اسمی این شرکت در پایان سال ۹۷ به پایان برساند.
در واحد احیا مستقیم رکورد تولید آهن اسفنجی در مدولA به میزان ٨٠٨٢٩ تن و در مجموع دو مدول ۱۵۸۲۴۱ تن به ثبت رسید.
این در حالیست که رکورد قبلی در این مدول۷۶۲۱۵ تن و در مجموع دو مدول ۱۵۱۶۳۸ تن و در اردیبهشت ۹۶بوده است.


مهمترین رکورد این شرکت در خرداد ماه ، رکورد تولید ماهیانه محصول اصلی و نهایی تختال است که با همت متخصصین و تلاشگران خود توانستندعدد ۱۳۵۶۹۹ تن در ماه را به ثبت برسانند
رکورد قبلی تولید این محصول در سومین شرکت بزرگ فولاد سازی ایران مربوط به فروردین ۹۷ و به میزان ۱۳۵۱۵۰ تن بوده است .


در پی کسب این موفقیت ها مدیر عامل این شرکت با صدور پیامی این اتفاق خجسته را تبریک و ابراز امیدواری کرد سال ۹۷ نقطه عطفی در شرکت فولاد هرمزگان باشد، متن پیام بدین شرح است :
همکاران محترم
سلام
کسب رکوردهای جدید در واحدهای احیا مستقیم، فولاد سازی و ریخته گری نتیجه مجاهدت های کلیه همکاران میباشد. با نظم و اراده ای که در کار و وظایف، ایجاد کرده اید سطح توانایی های شرکت ارتقا و هر ماه ظرفیت اسمی واحدها را محقق مینمایید و این نشان از باور و اعتقاد و میل به بهبود مستمر و هر چه بهتر شدن و در نتیجه الگو شدن دارد.
این موفقیت را به کلیه کارکنان و همچنین شرکتهای پیمانکاری تبریک عرض نموده و اطمینان دارم این روند را در ماههای اتی ادامه خواهید داد و سال ٩٧ را به نقطه عطف فولاد هرمزگان تبدیل خواهید نمود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا