توصیه ای جدی به بانوان :

کتاب دختران خوب ثروتمند می شوند اگر، بررسی چالش های اقتصادی زنان

کتاب دختران خوب ثروتمند می شوند اگر، بررسی چالش های اقتصادی زنان

کتاب دختران خوب ثروتمند می شوند اگر..؟ در هشت فصل مختلف به بررسی چالش های پیش روی زنان در مواجهه با پول می پردازد.

کتاب دختران خوب ثروتمند می شوند اگر..؟ نوشته لوئیس پی.فرانکل و ترجمه حوریا موسایی یکی از جذاب ترین کتاب هایی است که 75 اشتباه قابل اجتناب که زنان با پول انجام می دهند را بیان می کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، کتاب دختران خوب ثروتمند می شوند اگر..؟ در هشت فصل مختلف به بررسی چالش های پیش روی زنان در مواجه با پول می پردازد.

در مقدمه این کتاب آمده است: وقتی من با ویراستارم درباره نوشتن کتابی که بسیاری از اشتباهات زنان را در جهت رسیدن به استقلال مالی روشن می کرد و هم چنین ارائه راه هایی جهت تصحیح آنها صحبت کردم ، مردد و نامطمئن بودم. کتاب های بسیاری در بازار وجود داشت که به زنان کمک می کرد  ثروتی  را که دوست دارند جمع کنند بعد به ذهن من خطور کرد که اگر آنقدر کتاب برای کمک به زنان وجود دارد تا به اهداف مالی خود برسند پس چرا زنان بیشتر از مردان زیر خط فقر زندگی می کنند ؟ به خاطر اینکه رابطه زنان با پول به پیچیدگی تمام رابطه های دیگر در زندگی است و همین نکته است که کتاب دختران خوب ثروتمند می شوند اگر .. ؟! را متفاوت می کند. "

این کتاب منحصرا در خصوص برنامه ریزی مالی نیست بلکه کتابی درباره تفکر مالی است.

در واقع این کتاب به این موضوع پرداخته که چطور زنانی که به الگوهای قدیمی رفتارها و تفکرات اجتماعی تکیه می کنند به راه و روش خود ثروت مورد نیاز برای اشرافانه زندگی کردن را جمع می کنند.

این کتاب نه تنها برای شما یک برنامه جامع و مفید جهت برنامه ریزی مالی فراهم می کند، بلکه به شما کمک خواهد کرد تا خودتان آن را بهبود بخشید.

عقیده نویسنده این است که مخاطب بداند چرا قبل از اینکه بتواند رفتار خود را تغییر دهد، عمل می کند. هدف وی، افزایش وظیفه شناسی و جدیت خواننده بوده تا از این طریق بتواند صدها توصیه آموزنده را بدست آورده و از آنها به خوبی استفاده کند.

بخشی هایی از این کتاب به این شرح است:

"به همان اندازه که ازدواج با یک مرد ثروتمند آسان است، ازدواج با یک مرد فقیر هم آسان است. حقیقت آن است که نیمی از تمام ازدواج ها به طلاق منجر می شود. ازدواج با یک مرد پولدار ممکن است موهبت به نظر برسد، اما چیزی نیست که بتوان روی آن حساب کرد. به خاطر داشته باشید که تعداد مردان فقیر بسیار بیشتر از تعداد مردان ثروتمند است."

"تصور بدون نقشه، یک رویا هست و نقشه بدون تصور، درجا زدن است."

"موجودی دارایی های خود را بگیرید ( و هم چنین موجودی دارایی های خود را قیمت گذاری کنید.) به تاکید روی لغت " خود" توجه کنید. این چیزی نیست که مادر، پدر یا جامعه به شما می گوید باید به آن بها داده شود."

"بهتر است آدم خوبی باشیم و کار خوب انجام دهیم تا اینکه فقط پولدار باشیم"

"برای دوران بازنشستگی خود از همین حالا برنامه ریزی کنید"

"صحبت راجع به پول احمقانه است"

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا