کرباسیان:الگوی زیست محیطی مهدی آباد در مناطق دیگر هم اجرا شود

کرباسیان:الگوی زیست محیطی مهدی آباد در مناطق دیگر هم اجرا شود

دنیای معدن - رییس هیات عامل ایمیدرو خواستار اجرای الگوی زیست محیطی معدن روی مهدی آباد در سایر طرح ها و شرکت های معدنی تابعه ایمیدرو شد.

به گزارش دنیای معدن، مهدی کرباسیان در مراسم نمایش مستند محیط زیستی "روی سبز بیابان" با رویکرد صیانت از حیات وحش مجتمع معدنی مهدی آباد که تعدادی از مدیران شرکت های خصوصی و مجموعه های تابعه ایمیدرو و همچنین مدیران خارجی حضور داشتند، ابتدا از تلاش های انجام شده از سوی فتح ا... امیری مستند ساز، امیر ولدخانی مدیر بهداشت ایمنی و محیط زیست و امین صفری مدیر مجتمع باریت و روی مهدی آباد و همچنین کنسرسیوم روی مهدی آباد،‌ ابراز قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: پیاده سازی این الگو نشان داد که معدن می تواند در کنار فعالیت های تولید و اشتغال، به حفظ محیط زیست و حیات وحش نیز بپردازد.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: ایران کشوری معدنی است و برای توسعه صنایع باید معدنکاری در اولویت قرار گیرد اما مسائل و استانداردهای زیست محیط نیز رعایت شود.

کرباسیان تصریح کرد: سرمایه گذاری های انجام شده در این حوزه مانع از تخریب محیط زیست می شود.

پیش از رییس هیات عامل ایمیدرو،‌ امیر ولدخانی مدیر بهداشت،‌ ایمنی و محیط زیست ایمیدرو گزارش کوتاهی از اقدامات و برنامه های این سازمان از سال 92 و حضور کرباسیان در جهت توسعه فعالیت های زیست محیطی ارایه داد. به گفته ولدخانی از نیمه سال 92 به این سو بخش بهداشت، ‌ایمنی و محیط زیست از اولویت بالایی برخوردار شده است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا