آزادی ۱۵۰۰ زندانی غیر عمد در جشن گلریزان شرکت فولاد مبارکه اصفهان

آزادی ۱۵۰۰ زندانی غیر عمد در جشن گلریزان شرکت فولاد مبارکه اصفهان

گروه صنایع معدنی >فولاد - جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان غیر عمد توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور رئیس کل دادگستری استان، رییس و اعضای ستاد دیه استان، فرماندار شهرستان مبارکه، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و جمعی از مدیران شرکت های تحت پوشش ، پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد گروه فولاد مبارکه در محل باغ فردوس اصفهان درحال برگزاری است.

به گزارش ماین نیوز، دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ابتدای این مراسم که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف افطاری شرکت کنندگان در این مراسم در سخنانی به اهمیت کارهای خیر در جامعه اشاره کرد و گفت: قدم های خیری که فولاد مبارکه در جامعه داشته است موجب شده، این صنعت بحمدالله از خطرات و بلایای غیر مترقبه مصون باشد.
وی افزود: در فولاد مبارکه، کارکنان در دمای بالای ۱۲۰۰ درجه مذاب را منتقل میکنند که اصطلاحا جهنمی از مذاب است و تاکنون از بلایا مصون بوده اند.

دکتر سبحانی افزود: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در پنج سال گدشته، زمینه آزادی بیش از ۱۵۰۰ زندانی غیر عمد را فراهم کرده است.

وی افزود: در پنج سال گدشته در جشن های آزادی زندانیان غیر عمد در کشور ۳هزار و ۸۵ زندانی در کشور آزاد شده اند که گروه فولاد مبارکه در آزادی ۵۰ درصد این زندانیان مستقیما نقش داشته است.

وی به انتظار جامعه از صنایع بزرگ برای ایفای مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: فرهنگ دینی به ما آموخته که افرادی که می توانند در آزادی زندانیان که ناخواسته گرفتار شده اند همت کنند.

دکتر سبحانی به دست تقدیر روزگار در زندگی روزمره اشاره کرد و گفت: همین کمک ها و دستگیری از درماندگان است که موجب میشود امداد غیبی به داد فرد برسد.

وی افزود: وقتی در تلویزیون شاهد ازادی یک زندانی هستیم بسیار خوشحال میشویم حال توجه داشته باشیم با آزاد شدن سه هزار زندانی، موجی از خوشحالی خانواده ها را شاهد هستیم.

دکتر سبحانی به اهتمام شرکای اجتماعی و اقتصادی و پیمانکاران و طرف قرارداد گروه فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه با بیش از ۳۰۰۰ شرکت شامل معادن سنگ آهن ، تولیدکندگان مواد نسوز ، تولیدکنندگان قطعات یدکی و بیش از ۱۲۰۰ شرکت تولید کننده محصولات مختلف تعامل اقتصادی دارد.

در ادامه این مراسم ، خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان در سخنانی با تقدیر از گروه فولاد مبارکه در برگزاری منظم جشن های گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد گفت: انصافا کمک های فولاد مبارکه، بسیار قابل توجه بوده است و زمینه کارهای بزرگ و گشایش های بزرگ شده است.

وی افزود: در ستاد دیه استان اصفهان ، هر وقت یک زندانی فوری باید ازادشود، و بلحاظ مسائل مختلف مانند بیماری و... نیاز به آزادی سریع می باشد، شرکت فولاد مبارکه نقش پر رنگی در تامین بدهی داشته است.

وی با تقدیر و تشکر از مدیریت خوب و عالی دکتر سبحانی در حضور و مشارکت جدی فولاد مبارکه در برنامه های ستاد دیه افزود: جامعه ما قدر دان این مدیران است که بستر آزادی زندانیان را با پهن کردن سفره بابرکت گلریزان فراهم کرده اند.

وی افزود: ۱۵۰۰ نفر زندانی که فولاد مبارکه زمینه آزادی را فراهم کرده است، کار بسیار بزرگی است.

وی به نقل از مدیرکل زندان استان اصفهان گفت: از اول ماه رمضان ۳۸۰ نفر کسانی بدهی و محکوم مالی با پای خود به زندان مراجعه کردند.

وی افزود: شخصی که تا قبل از ماه رمضان حکم جلب آن صادر شده بود و، اجرای احکام دادگستری دنبال آن فرد بود، فقط با امید آزادی در گلریزان های ماه رمضان مراجعه کردند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به جمع اوری حدود ۸ و نیم میلیارد تومان کمک به آزادی زندانیان از ابتدای امسال تاکنون گفت: در این مدت شاکیان نیز از ۴ و نیم میلیارد از طلب خود گذشت کرده اند که آنان نیز در این امر خیر شریک هستند.

وی افزود: در سال گذشته شرکای اقتصادی فولاد مبارکه، بیش از ۲ میلیارد تومان برای کمک به زندانیان پرداخت کردند .

وی ابراز امیدواری کرد: امسال شاهد افزایش کمک های مردم و شرکت های طرف قرارداد فولاد مبارکه باشیم‌‌.

عصار زادگان فرماندار شهرستان مبارکه در این مراسم در سخنانی با تقدیر از مجموعه فولاد مبارکه در مشارکت در مسوولیت های اجتماعی بویژه آزادی زندانیان غیر عمد در کشور و استان گفت: شرکت فولاد مبارکه نقش بزرگی در رونق اقتصادی کشور و استان داشته و این شرکت در این برهه اقتصادی با ظرفیت کامل و رو به رشد فعالیت می کند که جای تقدیر دارد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا