نمادهای بزرگ شاخص را پایین کشیدند

نمادهای بزرگ شاخص را پایین کشیدند

در داد و ستدهای امروز شاخص کل 94 واحد افت کرد. همچنین در این روز سهامداران بیش از 364 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 702 میلیارد ریال در 33 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

 

در داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس  متاثر از افت قیمت ها ، منفی شد.
در داد و ستدهای امروز شاخص کل 94 واحد افت کرد. همچنین در این روز سهامداران بیش از 364 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 702 میلیارد ریال در 33 هزار نوبت معاملاتی  دست به دست کردند.
گفتنی است در این روز شاخص قیمت نیز 36 واحد افت کرد. همچنین شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 92 و 52 واحد نزولی شدند.
نمادهای پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه گذاری غدیر در حالی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند که نمادهای مخابرات، مپنا و خدمات انفورماتیک با بیشترین تاثیر مثبت بر این متغیر مانع افت بیشتر آن شدند.
همچنین در جریان داد و ستدهای این روز بانک ها، شیمیایی ها و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های بازار قرار گرفتند.
گفتنی است در این روز سرمایه گذاری آتیه دماوند، نیروکلر، صنعتی مینو، تکنوتار، ایران یاساتایر، سرمایه گذاری توکا فولاد و رینگ سازی مشهد با بیشترین افزایش قیمت ها مواجه شدند.
این در حالی بود که سیمان بهبهان، سیمان اصفهان، قند هکمتان، چرخشگر، قند ثابت خراسان، قند شیرین خراسان و قند لرستان با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.
همچنین در این روز اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، قند قزوین، ایران ترانسفو، شیشه و گاز، نیرو کلر، صنایع شیمیایی فارس و تهران شیمی با برترین تقاضاها مواجه شدند.
از سوی دیگر ایران خودرو، قند اصفهان، بانک کارآفرین، قند ثابت خراسان، خوراک دام پارس، گلوکوزان و قند لرستان با سنگین ترین عرضه ها به کار خود پایان دادند.
در پایان معاملات امروز پلی اکریل، بانک ملت و ایران خودرو و بانک پاسارگاد بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا