نوبخت: برنامه ششم و بودجه ۹۵ تا دو روز آینده به دولت می‌رود

نوبخت: برنامه ششم و بودجه ۹۵ تا دو روز آینده به دولت می‌رود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: تا ۴۸ ساعت آینده برنامه ششم و بودجه ۹۵ در اختیار دولت قرار می گیرد تا آذرماه به مجلس تقدیم شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدباقر نوبخت گفت: تا ۴۸ ساعت آینده برنامه ششم و بودجه ۹۵ در اختیار دولت قرار می گیرد تا آذرماه به مجلس تقدیم شود.

وی با حضور در استان خوزستان به تعدادی طرح و پروژه از جمله طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی اشاره کرد و گفت: این طرح به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید و در شورای برنامه‌ریزی استان تمام موارد از جمله چگونگی تسهیل و تکمیل این طرح بزرگ مطرح خواهد شد.

وی گفت: منابع اعتباری طرح 550 هزار هکتاری به طور کامل وجود دارد و برخلاف آنچه در طرح‌های عمرانی با کمبود اعتبارات مواجه هستیم، در این طرح کمبود اعتبارات وجود ندارد و بودجه این طرح از محل اعتبارات ویژه‌ای تأمین می‌شود. ممکن است همه طرح‌های ما با مشکلات مالی مواجه شود، اما طرح احیای 550 هزار هکتاری اراضی خوزستان و ایلام تنها طرحی است که هیچ مشکلی ندارد.

نوبخت خاطرنشان کرد: امسال 21 هزار میلیارد تومان برای دیگر طرح‌های عمرانی در کشور پرداخت شده است و در سال گذشته نیز 16 هزار میلیارد تومان پرداخت شد؛ یعنی امسال 5 هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی افزایش داشته و طرح‌های عمرانی دولت یک اولویت است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه برای اجرای طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی هیچ تردیدی وجود ندارد، گفت: برای این طرح عرصه و اعتبارات مهیا است و همچنین 10 هزار نیروی کار و 70 شرکت در این طرح فعالیت می‌کنند.

نوبخت با بیان اینکه مدیریت این طرح در سطح ملی و استانی به صورت گسترده فعال است، خاطرنشان کرد: حمایت اجتماعی به نحوه شایسته از این طرح وجود دارد و استان به خوبی دانسته که چه طرحی در حال اجرا است؛ همچنین روحانیت استان و علما از ریز طرح مطلع هستند و این به معنای این است که مردم استان از این طرح خبر دارند و برای آن‌ها اهمیت دارد و این بسیار خوب است.

انتهای پیام

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا