بررسی معاملات مواد پلیمری پس از اعلام قیمت های جدید؛

استقبال از آف گریدها و پلی پروپیلن ها

استقبال از آف گریدها و پلی پروپیلن ها

معاملات محصولات پتروشیمی امروز و پس از اعلام قیمت های جدید با استقبال از آف گریدها، پلی پروپیلن ها وپلی اتیلن های سبک فیلم و خطی همراه بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، معاملات پلیمری ها در هفته های اخیر شرایط متعادل و آرامی را طی می کند و تنها برخی از گریدها با استقبال و تقاضایی بیش از عرضه مواجه هستند.

علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی درباره معاملات امروز گفت: برخی از محصولات پلیمری با عرضه های محدود در هفته های اخیر روبه رو بوده اند، از این رو مصرف کنندگان همچنان برای خرید این محصولات عطش دارند.

وی در ادامه خاطر نشان می کند: از سوی دیگر برخی از محصولات نیز که تقاضای بالایی داشتند به مرور زمان با افزایش عرضه ها شرایط متعادل تری را پیدا کرده اند و از شرایط خاص خارج شده اند.

حیدری افزود: با این حال امروز پلی پروپیلن های نساجی با توجه به افزایش قیمت پایه آنها و جذاب بودن بازار این کالا، مورد استقبال معامله گران قرار گرفتند، به طوری که عرضه پلی پروپیلن نساجی Z۳۰s که ۱۹۸۰ تن بود، بیش از ۳ هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۹۶ تومان بود و معامله گران میانگین قیمت ۳ هزار و ۵۲۹ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

وی گفت: همچنین پلی پروچیلن نساجیJ  ۵۵۰ پلی پروپیلن جم نیز که به میزان ۷۷۰ تن عرضه شده بود با ۱۷۸۲ تومان تقاضا روبه رو شد. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۹۶ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن ۳ هزارو ۵۷۱ تومان بود. در همین حال عرضه ۶۰۰ تنی پلی پروپیلن R ۵۵۲ نساجی شازند نیز بیش از ۲ هزارتن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳هزار و ۳۹۶ تومان بود و مصرف کنندگان میانگین قیمت ۳هزار و۶۱۴ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

گفتنی است، امروز پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ امیرکبیر و پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام نیز مورد توجه خریداران قرار داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا