کتاب "چگونه اقتصاد رشد می کند و چرا سقوط می کند" داستانی جذاب با رویکرد اقتصادی

کتاب

این کتاب با تصاویر و شوخ‌ طبعی نویسنده ‌ها همراه است، نشان می‌ دهد که ضعف انسان چگونه باعث می ‌شود تا مردم قوانین عرضه و تقاضا را نادیده بگیرند.

پیتر شیف و اندرو شیف(پسران آیروین سیف) نویسندگان کتاب "چگونه اقتصاد رشد می کند و چرا سقوط می کند" نشان می دهند که ضعف انسان چگونه باعث می‌شود تا مردم قوانین عرضه و تقاضا را نادیده بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، کتاب چگونه اقتصاد رشد می کند و چرا سقوط می‌ کند، در واقع همان داستانی است که آیروین شیف، توانسته به واسطه آن اصول اولیه اقتصاد را به پسرانش آموزش دهد. برادران شیف داستان "ماهی" پدرشان را که در ۱۹۷۹ منتشر شده بود، به شکل هوشمندانه‌ای به ‌روز رسانی کرده‌اند تا نشان دهند که چندین دهه مسائل و مشکلات اقتصادی و سیاسی چگونه منجر به بحران مالی شده بود.

این کتاب با تصاویر و شوخ‌ طبعی نویسنده ‌ها همراه است، نشان می‌ دهد که ضعف انسان چگونه باعث می ‌شود تا مردم قوانین عرضه و تقاضا را نادیده بگیرند. بخش‌ های بررسی واقعیت، ایده‌ های داستان‌ ها را به رویدادهای جاری متصل می‌کند تا استعاره ‌های داستان را به خواننده ‌ها توضیح دهد.

مهم ترین موضوعاتی که از طریق خواندن این کتاب می توانید بیاموزید اصول پایه ‌ای اقتصاد، تأثیر ملاحظات سیاسی بر عملکرد درست اقتصاد، و اقتصاد جهانی است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا