آغاز عملیات اجرایی مجموعه کارخانه های آهن اسفنجی در بیجار، قروه و سقز بعد از ماه رمضان

آغاز عملیات اجرایی مجموعه کارخانه های آهن اسفنجی در بیجار، قروه و سقز بعد از ماه رمضان

دنیای معدن -استاندار کردستان از آغاز عملیات اجرایی مجموعه کارخانه های مستقل آهن اسفنجی در بیجار، قروه و سقز بعد از ماه رمضان خبر داد و گفت: باید از همه ظرفیت ها برای رونق اقتصادی و توسعه این منطقه استفاده کنیم.

به گزارش دنیای معدن، بهمن مرادنیا در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بیجار شامگاه یکشنبه با بیان اینکه ایجاد تغییرات مدیریتی با هدف ایجاد فضایی برای افزایش همکاری مردم و مسئولان و تسریع در حرکت به سمت بهتر شدن امور است، گفت: زنجیره فولاد در استان کردستان به خصوص شهرستان های سقز، بیجار و قروه یک ظرفیت اقتصادی و یک موضوع مهم اجتماعی است که باید محقق شود.

وی با بیان اینکه بهترین راهکار مناسب برای جلوگیری از اختلافات اجتماعی میان مردم استان، احداث سه مجموعه آهن اسفنجی به صورت مستقل در سه شهرستان بیجار، سقز و قروه است، افزود: احداث زنجیره فولاد با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اولین و بزرگترین سرمایه گذاری دولتی در استان کردستان است.

وی گفت: برای تامین آب شرب شهرهای دیواندره و بیجار نیز براساس برنامه ریزی های انجام شده، سد سیاه زاغ در آینده نزدیک با هدف تامین آب این شهرها به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تأمین آب شرب شهرستان بیجار از طریق این سد نیازمند اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال است که بانک ها در تأمین این اعتبار نقش بسزایی دارند.

گفتنی است، محمد ورمقانی که پیش از این فرماندار شهرستان سقز بود در این مراسم به عنوان فرماندار جدید بیجار معرفی و کار خود را آغاز کرد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا