پس لرزهای حملات پاریس بر صنعت توریسم فرانسه

پس لرزهای حملات پاریس بر صنعت توریسم فرانسه

مقامات گردشگری فرانسه بر این باور هستند که تاثیر حملات تروریستی پاریس را برای مدت‌های مدیدی بر روی صنعت گردشگری این کشور حس خواهند کرد و اوج آن در ژانویه سال آینده میلادی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری «راشا تودی»، پاریس بعنوان یکی از شهرهای پر بازدید جهان به دلیل حملات تروریسیتی ۱۳ نوامبر با کاهش چشمگیری در صنعت توریست روبرو شده است.

در همین حال در سال گذشته میلادی ۴۷ میلیون گردشگر از نقاط مختلف جهان وارد این کشور شدند که ۱۵۰ میلیارد یورو ارز آوری برای فرانسه به همراه داشت که این رقم معادل تقریبا ۷ درصد از رشد اقتصادی این کشور محسوب می شود.

این در حالی است که «برج ایفل» و دیگر جاذبه های گردشگری پاریس تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند؛ ضمن اینکه «دیزنی لند» پاریس برای اولین بار در بیش از یک دهه اخیر به تعطیلی کشیده شد و گفته شده است که تا روز چهارشنبه هم بازگشایی نخواهد شد. همچنین «موزه لوور» پاریس هم اواخر دیروز بازگشایی شد.

در همین حال مقامات گردشگری فرانسه بر این باور هستند که تاثیر حملات تروریسیتی پاریس را برای مدت های مدیدی بر روی صنعت گردشگری این کشور حس خواهند کرد و اوج آن در ژانویه سال آینده میلادی خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا