نشست اوپک و نگرانی های سیاسی، قیمت طلای سیاه را منفی کرد

نشست اوپک و نگرانی های سیاسی، قیمت طلای سیاه را منفی کرد

بازبینی توافق کاهش میزان تولیدات اوپک در نشست اخیر این نهاد در روز جمعه و نگرانی از تصمیم روسیه و عربستان برای افزایش میزان تولیدات، موجب بهم ریختن تعادل در این بازار شد. در حالی که لغو ملاقات رهبر کره شمالی و ترامپ، نیز عامل دیگری برای این افت گزارش شده است.

قیمت نفت وست تگزاس در آخرین روز معاملاتی هفته با کاهش 4.5 درصدی رسید و هر بشکه از این کالا معادل 67 دلار و 48 سنت معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، بازبینی توافق کاهش میزان تولیدات اوپک در نشست اخیر این نهاد در روز جمعه و نگرانی از تصمیم روسیه و عربستان برای افزایش میزان تولیدات، موجب بهم ریختن تعادل در این بازار شد. در حالی که لغو ملاقات رهبر کره شمالی و ترامپ، نیز عامل دیگری برای این افت گزارش شده است.

در این میان، قیمت نفت برنت با افت 3.3 درصدی رو به رو شد و قیمت هر بشکه از این کالا به 76 دلار و 19 سنت رسید.

در بازار فلزات لندن، قیمت هر تن آلومینیوم به دو هزار و 261 دلار رسید. هر تن مس معادل 6 هزار و 857 دلار دست به دست شد. معامله هر تن سرب با دو هزار و 435 دلار انجام شد.

قیمت هر تن نیکل به 14 هزار و 730 دلار رسید. هر تن قلع معادل 20 هزار و 342 دلار معامله شد و هر تن روی، سه هزار و 58 دلار قیمت خورد.

در بازار ارز داخلی، نرخ مبادلاتی هر دلار آمریکا معادل چهار هزار و 211 تومان شد. قیمت هر پوند انگلستان به پنج هزار و 603 تومان رسید. هر درهم امارات معادل یک هزار و 146 تومان جا به جا شد و هر یورو چهار هزار و 910 تومان شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا