انعقاد بزرگترین قرارداد فروش فولاد خوزستان با آلمان و اسپانیا

انعقاد بزرگترین قرارداد فروش فولاد خوزستان با آلمان و اسپانیا

گروه صنایع معدنی >فولاد - علیرغم مشکلات دشواریهای ساخت امریکا، اروپاییها از کیفیت محصول ایرانی استقبال کرده و آماده همکاری همه جانبه اند بطوری که در جریان مذاکره هیات اعزامی فولاد خوزستان به آلمان و اسپانیا، یکی از بزرگترین قراردادهای فروش به امضا رسید.

به گزارش ماین نیوز و به نقل از شرکت فولاد خوزستان، محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان در بازگشت از سفر اخیر بهمراه هیاتی از مدیران و کارشناسان فروش گفت: این مذاکرات بمنظور بررسی راههای گسترش ارتباط تجاری صورت گرفت و اروپایی ها اعلام کردند که آماده همه گونه همکاری هستند.

کشانی افزود: گروه اعزامی در این سفر، مذاکرات مهمی با شرکت های اشمیت کلمنتس بیلبائو در اسپانیا و سالزگیتر در شهر دوسلدورف آلمان انجام داده اند. در نتیجه این توافقات مبلغ چشمگیری قرارداد نیز منعقد شده است.

برپایه این گزارش، آقای زبل مدیرعامل سالزگیتر آلمان گفت علیرغم مشکلاتی که شرکتهای اروپایی در شرایط پس از خروج امریکا از برجام با آن مواجه هستند، این شرکت آماده همه گونه همکاری است و از محصولات با کیفیت فولاد خوزستان استقبال می کند. وی گفت با افتخار اعلام داشته که آنها مشتری پرو پا قرص شمش فولاد خوزستان هستند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا