کتاب هدیه پرماجرا را برای کودکان خود، از انتشارات بورس دریافت کنید

کتاب هدیه پرماجرا را برای کودکان خود، از انتشارات بورس دریافت کنید

کتاب " هدیه پرماجرا " از سری کتاب های کندو است که با ترجمه علی اسماعیل پور در انتشارات بورس به مرحله چاپ رسیده است.

کتاب "هدیه پرماجرا" نوشته آلن کانفورد و ترجمه علی اسماعیل پور در انتشارات بورس به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، کتاب " هدیه پرماجرا " از سری کتاب های کندو است که با ترجمه علی اسماعیل پور در انتشارات بورس به مرحله چاپ رسیده است.

این کتاب که برای مخاطبان در محدوده سنی "ج" نوشته شده است داستان یک دختر هشت ساله به نام "جنی" را روایت می کند که می خواهد برای کادوی تولد مادرش پالتویی گران قیمت بخرد. "جنی" به همین خاطر سراغ راه های عجیب و غریب می رود و حتی تصمیم می گیرد خانه شان را بفروشد. بالاخره به طور شگفت انگیزی موفق می شود هدیه مناسبی برای مادرش بخرد آنهم از جایی که حتی فکرش را هم نمی کرد.

این کتاب با استفاده از تکنیک های داستانی و با زبانی طنز، بسیاری از مطالب آموزشی در زمینه های پول و فعالیت های پول ساز و مفاهیمی مانند پیدا کردن شغل، روش های کسب درآمد، نقش تبلیغات در کار، تفاوت بین شغل کاذب و شغل واقعی، القای حس استقلال مالی به کودکان، تقویت مهارت مدیریت در هنگام خرید و مفهوم کلی وام به قرض و تعهد به ادای دین را به مخاطب منتقل می کند.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب " هدیه پرماجرا " را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن 88648192 یا ازwww.boursepub.ir  تهیه کنند.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا