باند دوم جاده خواف - سلامی افتتاح شد

باند دوم جاده خواف - سلامی افتتاح شد

دنیای معدن - باند دوم جاده جاده خواف-سلامی در محدوده مجتمع معدنی سنگان با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن،‌ مهدی کرباسیان در این مراسم گفت: افتتاح طرح های منطقه سنگان موجب رشد اشتغال در منطقه شده است و این منطقه آینده درخشانی دارد.

وی سرمایه گذاری در این طرح را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: احداث این جاده از دو سال پیش آغاز شد و امروز مردم منطقه شاهد به ثمر رسیدن آن هستند.

کرباسیان با بیان اینکه همکاری مناسبی نیز با وزارت راه در این بخش داریم اظهار داشت: در مسیر تربیت حیدریه نیز پروژه ای نیز برای تردد وسایل نقلیه احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم منطقه را وظیفه خود می دانیم، ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده، جاده های اطراف معدن هم توسعه خواهند یافت.

کرباسیان افزود: بخشی از طرح های ایمیدرو در این ناحیه، توسعه ظرفیت حمل در بخش ریلی است.

رییس هیات عامل ایمیدرو درباره اثرات اجرای طرح های معدنی و صنایع معدنی در سنگان گفت: این طرح ها به سبب اینکه بخش های اجتماعی همچون جاده و امور درمانی را نیز در برمی گیرد، موجب توسعه منطقه می شود.

وی در مورد اجرای برنامه اکتشاف در سنگان اظهار داشت: ذخایر معادن سنگان با اجرای برنامه های اکتشاف، افزایش یافته است.

به گفته کرباسیان، سنگان با توجه به کارخانه هایی که راه اندازی کرده و در دست راه اندازی دارد،‌ محل مناسبی برای ایجاد پشتوانه در صنعت فولاد کشور است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا