فولاداکسین خوزستان سه عنوان برتر کسب کرد

فولاداکسین خوزستان سه عنوان برتر کسب کرد

دنیای معدن - سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور 500 مهمان داخلی و خارجی از چهار کشور جهان از کشورهای هلند، امریکا، ایتالیا و اسپانیا در استان تهران مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار و از مدیران ارشد ارتباط گستر در حوزه روابط عمومی تجلیل شد.

به گزارش دنیای معدن، بر این اساس شاخص های اصلی برای انتخاب این نفرات تعامل رسانه ای مناسب، ارتباط تعاملی با کارکنان و حمایت از حوزه روابط عمومی و شهره به شخصیت ارتباطی ممتاز هستند. به همین جهت از هفت مدیر ارشد ارتباط گستر از جمله دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، دکتر کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، مهندس قنواتی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و دیگر مدیران ارشد با اهداء لوح افتخار تقدیر به عمل آمد و نیز در بخش علمی جشنواره روابط عمومی شرکت فولاد اکسین حائز رتبه برتر در بخش روابط عمومی الکترونیک شد.
هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این سمپوزیوم را برپایی کارگاه های آموزشی تحت عناوین چگونه کمپین طراحی کنیم و طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی اعلام کرد و در سخنانی به نقش های ارزشمند روابط عمومی در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، دوران های مختلف رشد این نهال و دغدغه های پیش روی فعالان این عرصه اشاره کرد.
در این همایش ۸ مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی ارائه شد.
مهندس قنواتی در جمع کارشناسان روابط عمومی گفت؛ بهره گیری از روابط عمومی موثر و همچنین ایجاد روابط با سایر عوامل اقتصادی موثر در کشور را از رسالت های بسیار مهم در این حوزه است و در دوران پسا تحریم نقش روابط عمومی در پیش برد اهداف کلان اقتصادی کشور اهمیت دوچندان خواهد داشت.
ایشان کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش روابط عمومی الکترونیک را نتیجه سر لوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب، همدلی و همزبانی مجموعه روابط عمومی با اهداف استراتژیک شرکت و بهره گیری از تکنولوژی های نوین تبلیغاتی و ارتباطی دانست.
در همین راستا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تکمیل شاخص هایی که در جهت احراز عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر بیان شد، اعلام داشت؛ بی شک یک مدیر موفق و ارتباط گستر علی رغم برخورداری از دانش آکادمیک می بایست از ویژگی های خاصی از جمله مهارت برقراری ارتباط موثر، ارتباط تعاملی سازنده با پرسنل، مشتریان و سایر عوامل برون سازمانی برخوردار باشد.
وی اظهار داشت مهندس قنواتی طی سال های گذشته با بهره گیری از موارد یاد شده و برقراری ارتباط قلبی و احساسی با کارکنان، ایجاد فرهنگ مشتری مداری و ارتباط مستقیم با اصحاب رسانه موفق به کسب عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر شد.
در آئین اختتامیه علاوه بر کسب عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر و روابط عمومی برتر از آقای پرویز تنها به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی با اهداء لوح افتخار تقدیر به عمل آمد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا