شاخص هایی مثبت در نخستین روز خروج آمریکا از برجام

شاخص هایی مثبت در نخستین روز خروج آمریکا از برجام

در بازار امروز نمادهای پالایش نفت بندرعباس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت ارتباطات سیار ایران، فولاد خراسان، تاپیکو و مخابرات با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد 85 واحدی این متغیر را رقم زدند. به این ترتیب بورس تهران در حالی پرونده سومین هفته اردیبهشت را بست که شاخص کل در عدد 83 هزار و 691 واحد قرار گرفت

 
   

امروز بورس تهران شاهد رشد و سبزپوشی اکثر شاخص های منتخب خود به تبع رشد قیمت نمادهای بزرگ و تاثیر گذار بازار بود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، سرمایه گذاران بورسی در حالی چهارشنبه را آغاز کردند که پس از سخنان شب گذشته ترامپ، این بازار در مسیر جدیدی قرار گرفت و تردیدها و انتظار برای تعیین تکلیف به پایان رسید.

در بازار امروز نمادهای پالایش نفت بندرعباس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت ارتباطات سیار ایران، فولاد خراسان، تاپیکو و مخابرات با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد 85 واحدی این متغیر را رقم زدند. به این ترتیب بورس تهران در حالی پرونده سومین هفته اردیبهشت را بست که شاخص کل در عدد 83 هزار و 691 واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 56 و 204 واحد صعودی شدند. امروز فولاد مبارکه با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص ، مانع رشد بیشتر این متغیر شد.

گروه های فلزات اساسی، خودرو و فرآورده های نفتی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های بازار قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای تکنوتار، گروه صنعتی سپاهان، لعابیران، فولاد خراسان، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، الکتریک خودرو شرق و نیرو ترانس بود.

در مقابل نمادهای افست، محورسازان ایران خودرو، ذغال سنگ نگین طبس، مهرکام پارس، فراورده های نسوز آذر، ایران خودرو دیزل و فنرسازی زر با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، واحدهای صندوق امین یکم، اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت شهرداری شیراز و اوراق مشارکت شهرداری مشهد بیشترین تقاضاها را ثبت کردند.

در مقابل بیشترین عرضه ها در اوراق صکوک سایپا، سهام کنتورسازی ایران و اوراق مشارکت شهرداری شیراز ثبت شد.

در معاملات امروز بانک ملت با معامله بلوکی 300 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و پالایش نفت اصفهان با معامله 353 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا