خودروسازان باید یک ماهه خودروهای ثبت نامی را تحویل دهند

خودروسازان باید یک ماهه خودروهای ثبت نامی را تحویل دهند

رئیس شورای رقابت از بررسی قیمت خودرو در بازار در چهار یا پنج هفته آینده در این شورا خبر داد و گفت: انتظار می رود خودروسازان، یک ماهه ...

رئیس شورای رقابت از بررسی قیمت خودرو در بازار در چهار یا پنج هفته آینده در این شورا خبر داد و گفت: انتظار می رود خودروسازان، یک ماهه خودروهای ثبت نامی مربوط به تسهیلات 25 میلیون تومانی را تحویل مشتریان دهند.

رضا شیوا روز سه شنبه در گفت وگویی، بررسی و تعیین قیمت خودرو را از جمله موضوع های مورد بررسی در دوره جدید کاری شورای رقابت اعلام کرد و افزود: قرار است شورای رقابت با توجه به وضعیت بازارهای مختلف در کشور و بحث رکود در آن را بررسی کند.وی با تاکید بر اینکه، این شورا در دوره جدید، وظایف خود را همانند گذشته انجام خواهد داد، اظهارکرد: جلوگیری از انحصار، تلاش برای رقابتی کردن بازارها و رفع فساد در دستور کار شورای رقابت است.

رئیس شورای رقابت، به چند پرونده شکایت ارائه شده به این شورا اشاره کرد و گفت: موضوع این پرونده ها متنوع بوده که البته برخی از آنها مربوط به شکایت شرکت ها و برخی دیگر درباره ابهام در بخش های مختلف است؛ البته ناگفته نماند شورای رقابت روزانه حدود20 نامه با عنوان های مختلف دریافت می کند.

به گزارش ایرنا، شورای رقابت دیروز(دوشنبه) دویست و بیست و نهمین جلسه خود را برای انتخاب رئیس و نایب رئیس شورا تشکیل داد که بر این اساس «رضا شیوا» برای دومین بار متوالی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.این جلسه با حضور 10 نفر از اعضاء شورا و یک نفر عضو ناظر مجلس برگزار و احمد دوست حسینی نیز به عنوان نائب رئیس شورا انتخاب شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا