کارخانه گندله‌سازی فولاد خراسان به بهره برداری رسید

کارخانه گندله‌سازی فولاد خراسان به بهره برداری رسید

دنیای معدن -در ادامه سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی حسن روحانی وارد نیشابور شد و کارخانه گندله‌سازی نیشابور را با ظرفیت سالانه ۲.۵ میلیون گندله به بهره‌برداری رساند. به گزارش دنیای معدن ؛ با افتتاح کارخانه گندله سازی، زیر ساخت های لازم برای تولید دو میلیون تن فولاد خام فراهم شد، همچنین پروژه واحد گندله سازی در سایت مجتمع فولاد خراسان در نیشابور تا ۴.۳ میلیون تن گندله در سال قابل توسعه است. واحد گندله سازی نیشابور با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد ریال در سایت نیشابور مجتمع فولاد خراسان اشتغال مستقیم برای ۵۰۰ نفر را دارد. مجتمع فولاد خراسان نخستین واحد تولید فولاد در شرق کشور است که از مرحله مواد اولیه سنگ آهن تا تولید آهن آلات ساختمانی را در محل استقرار خود در چرخه تولید مدیریت می کند. رئیس جمهور در ادامه سفر خود از ساعت ۱۶ و ۳۰ در ورزشگاه تختی بین مردم شهر نیشابور سخنرانی می کند.

به گزارش دنیای معدن ؛ با افتتاح کارخانه گندله سازی، زیر ساخت های لازم برای تولید دو میلیون تن فولاد خام فراهم شد، همچنین پروژه واحد گندله سازی در سایت مجتمع فولاد خراسان در نیشابور تا ۴.۳ میلیون تن گندله در سال قابل توسعه است.

واحد گندله سازی نیشابور با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد ریال در سایت نیشابور مجتمع فولاد خراسان اشتغال مستقیم برای ۵۰۰ نفر را دارد.

مجتمع فولاد خراسان نخستین واحد تولید فولاد در شرق کشور است که از مرحله مواد اولیه سنگ آهن تا تولید آهن آلات ساختمانی را در محل استقرار خود در چرخه تولید مدیریت می کند.

رئیس جمهور در ادامه سفر خود از ساعت ۱۶ و ۳۰ در ورزشگاه تختی بین مردم شهر نیشابور سخنرانی می کند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا